همدان- رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما گفت: پویانمایی فرصت بی‌نظیری برای کشور است و کشور به این هنر نیاز دارد.

پویانمایی فرصت بی‌نظیری برای کشور است

به گزارش قدس آنلاین ، سید عباس فاطمی ظهر امروز در مراسم اهدای جوایز به برترین‌های جشنواره پویانمایی در دهکده توریستی گنجنامه اظهار کردوی ادامه داد:  مستقل شدن اداره پویانمایی سازمان صدا و سیما خبر داد و گفت: به زودی اداره‌کل پویانمایی در استان‌ها تشکیل می‌شود.

با توجه به گسترش شبکه‌های ملی، اگر اکنون ۳۰ هزار دقیقه تولید پویانمایی داشته باشیم، با این حجم از شبکه‌ها شاید به هر شبکه بیش از دو دقیقه نرسد.

رئیس مرکز سیمای استان‌های صدا و سیما با بیان اینکه به دنبال تجمیع نیروی انسانی هستیم و ارزیابی از کارها انجام شد، گفت: در همین راستا استعدادهای درخشانی را شناسایی کردیم که قبلاً نامی از آنها برده نمی‌شد، از این افراد در آیین اختتامیه تجلیل خواهد شد.

وی با بیان اینکه جشنواره فضای رقابتی را ایجاد می‌کند، افزود: در جشنواره‌ها باید بتوان استعدادها را شناسایی کرد به طوری که از این جشنواره به این فکر ایجاد بازارهای جهانی هستیم تا از ظرفیت پویانمایی برای ارائه به بازارهای جهانی بهره گرفت.

فاطمی از مستقل شدن اداره پویانمایی سازمان صدا و سیما خبر داد و خاطرنشان کرد: به زودی اداره‌کل پویانمایی در استان‌ها تشکیل می‌شود.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.