همدان- رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان، از اولویت‌های دانشگاه بوعلی است و در این راستا از هیچ کمکی فروگذاری نمی‌کنیم.

حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان اولویت دانشگاه بوعلی

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینای همدان، یعقوب محمدی‌فر ضمن بازدید از روند برگزاری بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۴ کشور، اظهار کرد: حمایت از استعدادهای برتر و نخبگان، از اولویت‌های دانشگاه است و در این راستا از هیچ کمکی دریغ نمی‌کنیم.

وی اضافه کرد: علاوه بر دانشجویانی که در رشته‌های مختلف تحصیلی، جزء ۱۰ درصد برتر دوره تحصیلی خود هستند؛ دانشجویان دیگری نیز در همین رشته‌ها حضور دارند که صاحب ایده، فکر، خلاقیت و تحرک علمی هستند.

رئیس دانشگاه بوعلی سینا گفت: ما به عنوان مسؤولان دانشگاه باید بستر را برای هر دو گروه فراهم کنیم تا دانشجویان بتوانند استعداد خود را به مرحله شکوفایی برسانند.

وی یادآور شد: فراموش نکنیم که مادام‌العمر در محل کار خود حضور نداریم و روزی به هر عنوان، باید این مسؤولیت‌ها را به افراد دیگری واگذار کنیم، بنابراین انتظار می رود در محل کار خود، مهمترین فعالیت‌ها و اقدامات آن حوزه را مستند کنیم و در اختیار آیندگان قرار دهیم.

محمدی‌فر تأکید کرد: نباید امور در هر حوزه‌ای، قائم به فرد باشد، بلکه باید قائم به اصول و قوانین بوده و سیر منطقی و در برنامه‌ای را طی کند، تا افراد بعدی با حضور در این جایگاه به مشکل برخورد نکنند.

وی تصریح کرد: برنامه‌ریزی سیستمیک برای آینده کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، از مسائل ضروری برای هر سازمان، اداره و واحدی است که برای ارتقای خود نیاز به پیشرفت دارد؛ چراکه بدون برنامه‌ریزی مدون و صحیح هیچ هدفی دست‌یافتنی نیست.

بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی منطقه ۴ کشور با حضور دانشجویانی از دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی استان‌های همدان، قزوین، قم و مرکزی در دانشگاه بوعلی سینا برگزار شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.