تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام ملت های آسیا ازبکستان را شکست داد.

پیروزی تیم ملی فوتسال بانوان ایران برابر ازبکستان و صعود به مرحله بعد

به گزارش قدس آنلاین، تیم ملی فوتسال بانوان ایران در دومین دیدار خود در رقابت های جام ملت های آسیا امروز(دوشنبه)به مصاف تیم ملی ازبکستان رفت و با نتیجه 9 بر 2 به پیروزی رسید.

در این دیدار شاگردان شهرزاد مظفر نیمه نخست را با نتیجه 4 بر صفر به سود تیم ملی فوتسال ایران به پایان رساندند. اولین گل توسط مدافع ازبکستان و با ضربه فرشته کریمی به ثمر رسید. گل دوم تیم ملی فوتسال ایران را سارا شیربیگی در دقیقه 2 وارد دروازه ازبکستان کرد. فرشته کریمی در دقیقه 3 و با یک ضربه سنگین و فوق العاده تماشایی از محوطه 6 قدم سومین گل ایران را به ثمران رفتن رساند. فاطمه اعتدادی در دقیقه 10 زننده گل چهارم تیم ملی فوتسال ایران بود. فاطمه اعتدادی در دقایق 26 و 28، فاطمه ارژنیگی  در دقیقه 30 و سارا شیربیگی در دقیقه 28 برای ایران گلزنی کردند. فرشته خسروی در دقیقه 39 برای ایران نهمین گل را به ثمر رساند.

با توجه به پیروزی تیم ملی فوتسال ژاپن برابر چین با نتیجه 6 بر 4، حریف ایران در مرحله یک چهارم نهایی تیم ملی فوتسال چین خواهد بود.

مهسا کمالی در دقیقه 38 بازی از داور کارت زرد دریافت کرد.

حدود 100 تماشاگر در سالن این دیدار را از نزدیک تماشا کرد.

بازیکنان و کادر فنی تیم های چین، بحرین و لبنان نیز با حضور در سالن شاهد تماشای دیدار ایران و ازبکستان بودند.

علی کفاشیان، رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی AFC نیز به همراه لیلا صوفی زاده و مسئولین سفارت ایران در تایلند این دیدار را نظاره کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.