زابل- رئیس ورزش و جوانان شهرستان زابل گفت: در برنامه های فرهنگی و مسابقات ورزشی که به مناسبت اعیاد شعبانیه در زابل برگزار شد ۹۰۰ نفر حضور فعال داشتند.

حضور ۹۰۰ نفر از جوانان زابل در مسابقات ورزشی جام شعبانی

مسعود دهمرده در گفت‌وگو با قدس آنلاین ضمن تبریک به مناسبت اعیاد شعبانیه و بزرگداشت هفته معلم ، اظهار داشت: برنامه ها و مسابقات فرهنگی ورزشی توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل از ابتدای ماه شعبان با ۳۵ تیم بزرگسالان در فوتسال جام شعبان ،۱۰ تیم نوجوانان و ۸ تیم نونهالان آغاز شده است.

وی افزود: در ماه شعبان ۴ جشنواره بومی محلی در رشته های کشتی کچ گردان ،خسوخسو ، کلاه چل چل ، یقل دوقل و طناب کشی از روستاهای بخش مرکزی در شهرستان زابل برگزار شده است.

دهمرده عنوان کرد: در این مسابقات ۹۰۰ نفر در ۲۰رشته ورزشی شرکت داشته اند که خوشبختانه این آمار نشان از اهمیت بالای ورزش در بین جوانان شهرستان زابل را دارد.

وی خاطرنشان کرد: حضور فعال جوانان در تمامی رشته های ورزشی و عدم توجه به شرایط اقلیمی حاکم در منطقه سیستان خوشبختانه باز هم ورزش توانسته جایگاه خود را در بین جوانان سیستانی حفظ کند.

وی افزود: تلاش داریم تا با اهدای جوایز به برنده ها و معرفی به مربیان با تجربه و متخصص در جهت حمایت از این عزیزان حضور مداوم شان در تمامی عرصه های ورزشی را شاهد باشیم.

دهمرده از پیشرفت ۶۰ درصدی پروژه خانه کشتی خبر داد و افزود: خانه کشتی در زابل تا کنون ۶۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است که در صورت تخصیص اعتبار امیدواریم تا پایان سال به بهره‌برداری برسد.

وی ادامه داد: خانه کبدی شهرستان زابل با همکاری اداره کل ورزش و جوانان سیستان و بلوچستان نیز تامین اعتبار شده است که به زودی قابل بهره برداری است.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان زابل  از ساخت سالن ورزشی شهر بنجار در آینده نزدیک خبر داد.

جشنواره بازیهای بومی محلی در ۳ روستا ( امامیه ، حیدر آباد ، تپه دز ) ، همایش پیاده روی خانوادگی شهر بنجار، مسابقات رزمی کیک بوکسینگ کا یک در سالن ورزشی بنجار، مسابقات طناب کشی و دارت در پارک شهر بنجار، مسابقات فوتسال روستایی و عشایری در سالن حجاب، جشنواره ورزشی ویژه خانه های ورزش، برگزاری مسابقات پینگ پنگ به نام جام شعبان در سه رده سنی، برگزاری همایش پیاده روی در شهرستان زابل ، مسابقات کبدی ویژه روستائیان بخش مرکزی بنجار از برنامه هایی است که  به مناسبت اعیاد شعبانیه توسط اداره ورزش و جوانان شهرستان زابل  برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.