سرمربی تیم فوتبال الجزیره گفت: در بازی برگشت در تهران هم به پرسپولیس گل می زنیم و صعود می کنیم.

خط و نشان سرمربی الجزیره: درتهران هم گل می زنیم و دستاورد بزرگ را نشان می دهیم

به گزارش قدس آنلاین، تین کات سرمربی تیم فوتبال الجزیره پس از پیروزی ۳ بر ۲ شامگاه دوشنبه تیمش برابر پرسپولیس به خبرنگاران حاضر در سالن کنفرانس ورزشگاه شیخ زاید شهر ابوظبی گفت: از اینکه بازی را با پیروزی پشت سر گذاشتیم خوشحالم. در چهار دقیقه اول پرسپولیس با سرعت خوبی بازی کرد و باعث شد آنها به گل هم برسند.

 سرمربی الجزیره ادامه داد: صحنه پنالتی ما را خیلی ناراحت کرد. داور چرا پنالتی را تکرار کرد. تصمیم او غیر قانونی و غیر طبیعی بود. من نفهمیدم کمک داور چرا چنین حرکتی کرد. برای من این تصمیم شگفت زده ام کرد.

وی ادامه داد: با این جال تیمم انرژی خوبی نشان داد و من خیلی خوشحالم بازی را بردیم. چون جوانترین تیم آسیا را داریم. هر دو تیم خیلی خوب بازی کردند. این برد کوچک بود و دستاورد بزرگمان را در تهران به دست خواهیم آورد.

کات افزود: در جام باشگاههای جهان خودمان را خیلی خوب نشان دادیم. ما در هر بازی خودمان را خیلی خوب نشان می دهیم. یگ گل را در تهران می زنیم.

سرمربی الجزیره درباره بازی برگشت این تیم در تهران اظهار داشت: باید متحدتر باشیم. چون هنوز تمام نشده است و باید قویتر باشیم. من باور دارم در تهرام حداقل یک گل می زنیم. حالا باید صبر کنیم و ببینیم چه اتفاقی در تهران می افتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.