یزد - مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت : ۴۵مقاله به کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله شیخ غلامرضا یزدی فقیه خراسانی ارسال شده واین عالم ربانی یکی از مفاخر هرهنگی استان هستند که باید به نسل جدید معرفی شوند.

آیت الله شیخ غلامرضا یزدی فقیه خراسانی باید به نسل جدید معرفی  شوند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید جوادیان زاده شامگاه دوشنبه درنشست خبری کنگره بزرگداشت مرحوم آیت الله شیخ غلامرضا یزدی فقیه خراسانی اظهارداشت: برگزاری کنگره مرحوم آیت الله شیخ غلامرضا یزدی فقیه خراسانی به پیشنهاد انجمن مفاخر استان بوده و فراخوان این مقاله از فروردین ماه گذشته منتشر شده است.

وی افزود: تاکنون بیش از ۴۵مقاله  دبیر خانه این همایش رسیده که در بین آثار ارسالی ۸مقاله برتر انتخاب شده است.

جوادیان زاده تصریح کرد: این کنگره در روز بیستم اردیبهشت ماه با حضورعلما و روحانیون برجسته و اساتید دانشگاهی و دانشجویان و مردم یزد در آستان امامزاده سید جعفر یزد برگزار می شود.

وی خاطرنشان ساخت: برای برگزاری این کنگره شش کمیته درنظرگرفته شده که شامل کمیته پشتیبان، علمی، اطلاع رسانی، مستندسازی امنیتی و اجرایی است که امورمربوط به این کنگره توسط این شش کمیته پیگیری می شود.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گفت: دراین کنگره سه کتاب شامل فقیه آسمانی ، گوهر شب چراغ و فاتح قلوب درخصوص این شخصیت فرهنگی و دینی به چاپ رسیده از ۴۵مقاله ارائه شده به دبیرخانه این کنگره ۸مقاله برترانتخاب شده و ۲۰مقاله منتخب نیز در این کنگره ارائه می شود.

 جوادیان زاده گفت : در مراسم افتتاحیه این کنگره  آیت الله استادی و در مراسم اختتامیه ایت تالله  حسینی بوشهری  به سخنرانی خواهند  پرداخت. 

رونمایی از کتاب فاتح قلوب

دبیرعلمی این کنگره هم دراین نشست اظهار داشت: درمجموع ۴۵مقاله به دبیرخانه این همایش ارسال شده و تنها ۸مقاله برتر انتخاب شده و ۱مقاله در قالب کتاب ارائه شود و کتاب فاتح قلوب در پایان این کنگره توسط  مدعوین رونمایی می شود .

حجت الاسلام حسینی کوهستانی افزود: این کنگره در ۲نوبت صبح و عصر  درآستان مقدس آمامزاده جعفر  برگزار می شود و حضور برای عموم در این کنگره آزاد است .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.