تبریز - مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از برگزاری مسابقات چهار جانبه فوتسال بین تیم های ایران، ژاپن، اکراین و بلاروس مصادف با مهرماه سال جاری در تبریز خبر داد.

مسابقات چهار جانبه فوتسال مهرماه سال جاری در تبریز برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، ایوب بهتاج بابیان اینکه در راستای انتخاب تبریز به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام، ورزش و جوانان آذربایجان شرقی مسابقات بین المللی و برنامه هایی امسال برگزار می کند، اظهار داشت: شاید برنامه های ورزشی تبریز ۲۰۱۸ با تغییراتی روبرو شود اما این تغییرات یقیناً در راستای کیفی سازی خواهد بود.

وی از برگزاری مسابقات فوتسال چهار جانبه بین تیم های ایران، ژاپن، اکراین و بلاروس در تبریز خبر داد، افزود: مسابقات چهار جانبه فوتسال مهرماه سال جاری در راستای تبریز ۲۰۱۸ به میزبانی تبریز برگزار می شود.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، والیبال نشسته سوپر سیکس لیگ جهانی را از دیگر برنامه های اجرا شده در تبریز عنوان کرد و گفت: هم اکنون مسابقات آسیایی اسنوکر بیلیارد از روز گذشته شروع شده و در این مورد نیز تبریز میزبان است.

بهتاج بابیان اینکه گردهمایی سمن های گردشگری کشور فردا در تبریز برگزار می شود، ابراز داشت: گردهمایی سمن های گردشگری کشور روز سه شنبه با حضور معاون وزیر ورزش و جوانان و معاونین رئیس جمهور در تبریز برگزار خواهد شد.

تبریز میزبان گردهمایی سمن های گردشگری کشور

وی تصریح کرد: سعی ما بر این است تا بتوانیم طی سال جاری و در راستای تبریز ۲۰۱۸، دوازده برنامه ورزشی آسیایی و جهانی در تبریز برگزار کنیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه سهم شهرستان ها از رویدادهای ورزشی تبریز ۲۰۱۸ چه خواهد بود؟ گفت: واقعیتاً باید ابتدا زیرساخت های لازم را در شهرستان ها ایجاد کنیم به طور مثال کف پوش های سالن ورزشی برای میزبانی از مسابقات جهانی و قاره ای متفاوت است و در اسکان ورزشکاران نیز همین طور است.

بهتاج بیان کرد: تبریز که میزبان مسابقات والیبال نوجوانان آسیا بوده و ۱۸ تیم در این دوره از مسابقات حضور می یابند، متاسفانه سالن استاندارد در تبریز نداریم و از یک ماه قبل در تلاشیم تا سالن ورزشی استانداردی برای مسابقات والیبال نوجوانان تعویه کنیم به همان خاطر شاید شهرستان ها نتوانند آنطور که باید و شاید جوابگوی مسابقاتی این چنین باشند.

سالن ورزشی تبریز برای میزبانی از مسابقات والیبال نوجوانان آسیا استانداردسازی می شود

وی یادآور شد: در هر حال بایستی برای تقویت زیرساخت های ورزشی و اقامتی شهرستان ها بر اساس اولویت بندی برنامه داشته باشیم و از طرفی هم بر طبق این اولویت بندی ها، سالن های ورزشی شهرستان ها را استانداردسازی و آنها را برای میزبانی از مسابقات آسیایی، قاره ای و حتی جهانی آماده سازیم.

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این که برای اتمام پروژه های نیمه تمام ورزشی در سطح استان برنامه ریزی کرده اید یا خیر؟ ابراز کرد: پروژه های نیمه تمام ورزشی نه تنها در آذربایجان شرقی بلکه در کل کشور، وزارت ورزش و جوانان را با چالش مواجه کرده است و استان از داشتن پروژه های نیمه تما مستثی نیست به همان خاطر نمی توانیم اعلام کنیم همه پروژه ها مجدداً اجرا و به اتمام می رسانیم.

بهتاج ادامه داد: اما بنا داریم تا پروژه های نیمه تمام ورزشی آذربایجان شرقی که از درصد پیشرفت بالایی برخوردار هستند را با تامین اعتبار مجدداً احیاء و به اتمام برسانیم در این راستا بر اساس دستورالعمل ها هیچ پروژه جدیدی در استان اجرا نمی شود تا زمانی که پروژه های نیمه تمام به سرانجام برسد.

منبع: مهر 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.