پای یکی از ستاره های تیم پرطرفدار به دلیل شکایت یکی از مدیران سابق این تیم به دادگاه باز شد تا محکوم به پرداخت چندصد میلیون به مدیر سابق شود.

شکایت مدیر سابق تیم پرطرفدار از بازیکن باتجربه این تیم در دادگاه/ پای مطالبات چند صد میلیونی در میان است!

به گزارش قدس آنلاین، بده – بستان چند صد میلیونی بین یکی از مدیران سابق باشگاه پرطرفدار پایتخت با ستاره این تیم باعث شد تا پای بازیکن آبی پوشان به دادگاه باز شده و محکوم به پرداخت چند صد میلیون تومان پول شود.

مدیر سابق این باشگاه که در خصوص روابط مالی - تجاری و شراکتهای اقتصادی اش با بازیکنان مطرح، محبوب و نسبتا پا به سن گذاشته این تیم در گذشته و حال حرف و حدیث فراوانی وجود دارد و از یک سال قبل به دلیل همین حرف و حدیثها پست سازمانی اش در باشگاه گرفته شد اما نفوذ او در باشگاه همچنان به واسطه روابطش با ستاره های پا به سن گذاشته این تیم و برخی از مدیران به قوت خودش باقی است، از ستاره سابق تیم چندصد میلیون تومان طلبکار می شود.

بازیکن مزبور بازگرداندن این مبلغ را منوط تمدید قراردادش با باشگاه و وصول پیش قراردادش از قرارداد جدیدی که قرار است با وی منعقد شود می کند.  این قرارداد منعقد می شود اما این بازیکن با گذشت چند سال و با توجه به دریافت مبالغ قراردادش از باشگاه از تسویه حساب با مدیر سابق باشگاه که حالا دیگر به ظاهر مسئولیتی در این تیم ندارد خودداری می کند.

مدیر سابق ناچار به شکایت به دادگاه شده و با رای دادگاه بازیکن محکوم به پرداخت چندصد میلیون به مدیر سابق این تیم می شود. رایی که البته هنوز اجرایی نشده تا این مطالبات کماکان به قوت خود باقی مانده باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.