نماینده مردم لنگرود گفت: نمایندگان مجلس امروز طرح دو فوریتی را تهیه کرده‌اند که بر اساس آن، دولت مکلف شده است حقوق افرادی را که دریافتی پایینی دارند حداقل ۲۰ درصد به حقوق آنها افزوده شود.

تهیه طرح دوفوریتی در مجلس برای اصلاح مصوبه افزایش حقوق‌ کارکنان دولت

قدس آنلاین - مهرداد بائوج لاهوتی در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین درباره مصوبه افزایش حقوق ۱۰ تا ۲۰ درصدی کارکنان دولت توسط مجلس شورای اسلامی و آخرین وضعیت آن در هیئت تطبیق مصوبات دولت، گفت: دولت در زمینه مصوبه افزایش حقوق کارمندان تخلف کرده، درحالیکه مجلس شورای اسلامی بین ۱۰ تا ۲۰ درصد افزایش حقوق را برای کارمندان تعیین کرده بود اما دولت از این کار خودداری کرد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس ادامه داد: نمایندگان مجلس امروز طرح دو فوریتی را تهیه کردهاند که بر اساس آن، دولت مکلف می‌شود  حقوق افرادی را که دریافتی پایینی دارند حداقل ۲۰ درصد اضافه کند.

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در مورد افزایش حقوق کارکنان مجلس هم کمیسیون آیین نامه داخلی تصمیم جدایی نگرفته و قرار است هر تصمیمی که برای افزایش حقوق کارمندان دولت گرفته میشود مطابق با همان افزایش حقوق، میزان حقوق کارکنان مجلس هم تعیین شود.

لاهوتی همچنین افزود: کمیسیون برنامه و بودجه تصمیم گرفت تا حقوقهای مطابق ماده ۷۱ و حقوقهای بالای ۵ میلیون تومان افزایش پیدا نکند تا بتواند به حقوق آن افرادی که دریافتی پایینی دارند، اضافه کند.

وی در پایان تصریح کرد: اگر دولت مصوبات مجلس را در زمینه افزایش حقوق کارمندان رعایت نکند، قطعا تخلف کرده است و بی شک هیئت تطبیق مصوبات با ارائه طرح جدید دولت مخالفت کرده و آن مصوبه را باطل اعلام میکند، زیرا طرح دو فوریتی که امروز تهیه شد در راستای همین تعیین میزان افزایش حقوقهاست. بدین ترتیب اگر دولت طرح جدیدی را در مغایرت با مصوبه ما بیاورد آنرا رد میکنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.