۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۵
کد خبر: 599302

آیت الله علم الهدی گفت: تلگرام مفسده دارد و کشورهای پیشرفته تر از ما هم جلو آنرا گرفته اند.

تلگرام مفسده دارد

به گزارش قدس آنلاین،نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی در گردهمایی امامان جمعه خراسان رضوی افزود: مساله تلگرام روشن است؛ در هیچ جای دنیا این طور نیست که بگویند دشمنی که راهی پیدا کرده تا انواع جنایت، فسق و فجور و حرکتهای امنیتی و دزدی های مختلف را در بالا کشیدن اموال مردم به این وسیله انجام دهد، آزاد باشد.

وی ادامه داد: اسم این کارها آزادی نیست بلکه توسعه فسق و فجور و فحشا است. دزد و تروریست را آزاد نمی گذارند که هر کار می خواهد به نام آزادی انجام دهد. مردم را باید برحذر بداریم.

وی اظهار کرد: عده ای هم از تلگرام راضی هستند. اینها مسئولیتی در قبال امنیت مردم ندارند یا بیش از آنکه به فکر مسائل اخلاقی باشند به فکر فحشا و فسق و فجور هستند.

وی با اشاره به برخی شایعات در خصوص اینکه چه کسی دستور داده جلو تلگرام گرفته شود، افزود: جمع کردن تلگرام قطعی است. تصمیم نظام است که این تشکیلات نباشد.

آیت الله علم الهدی گفت: کارهای بسیار خوب و سرمایه گذاری های عظیمی که در خصوص امور زیرساختی و تقویت سرور پیام رسانهای داخلی انجام شده است و کار مثبتی که آستان قدس رضوی در این خصوص انجام داده هم در این زمینه موثر است.

وی با بیان اینکه امامان جمعه مسئولیت سختی دارند، اظهار کرد: با شرایط کشور و جامعه، مردم را پای دین، انقلاب و اسلام آوردن و نگه داشتن کار ساده و کوچکی نیست. زحمت و رنجی که می کشیم برای ما جز ذخیره آخرت به چیزی نمی ارزد. اگر قصد قربت و خدمت به امام زمان(عج) نباشد ارزش ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.