همدان - نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه پردیس سینمایی و پایتخت شدن همدان در حوزه پویانمایی مصوب شد و باید محقق شود گفت: ترامپ به دنبال عقب‌نشینی ما و سوء استفاده از عربستان است.

پردیس سینمایی و پایتخت شدن همدان در حوزه پویانمایی محقق شود

حمیدرضا حاجی‌بابایی در آئین اختتامیه جشنواره پویانمایی تلویزیونی در همدان ضمن گرامیداشت مقام معلم اظهار داشت: معلم فرزندان ما در وهله اول والدین و بعد معلمان در مدارس هستند و دوران کودکی بهترین فرصت برای یادگیری است.

حاجی بابایی در مورد چگونگی نامگذاری پایتخت تاریخ و تمدن ایران بر همدان بیان کرد: مقام معظم رهبری در سال ۸۳ با حضور در همدان فرمودند «شهری با تاریخ همدان در دنیا سر پا نیست» و سپس این موضوع ایده‌ای را در ذهن من پروراند و موضوع معرفی همدان به عنوان پایتخت تاریخ و تمدن ایران‌زمین را مطرح کردم که مورد تصدیق همگان قرار گرفت و آن را تصویب کردند و این عنوان برای همدان ثروت بزرگی در کشور است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در سطح کشور استان‌های سرفراز بسیاری داریم اما برخی از استان‌ها بسیار سرآمد هستند و همدان نیز مملو از تاریخ، تمدن و فرهنگ است.

وی با بیان اینکه همدان تمامی استعدادهای لازم برای رشد را دارد اعلام کرد: ایجاد پردیس سینمایی در همدان و تبدیل این شهر به عنوان پایتخت انیمیشن کشور جزو مصوبات بود که باید محقق شود.

حاجی‌بابایی در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه‌های آمریکا علیه انقلاب اسلامی اشاره کرد و افزود: ترامپ با بازی‌های خود به دنبال عقب‌نشینی ما و سوء استفاده از عربستان است اما ایران اسلامی قدرتمندانه در مقابل زورگویی های ایالات متحده ایستاده است.

وی با بیان اینکه سال ۹۷ سال طلایی برای همدان است، گفت: باید از حاشیه‌سازی‌ها پرهیز کرده و برای ملت بزرگ ایران کار کنیم که این مهم در همدان وجود دارد.

مفاخر و شخصیت‌های برجسته همدان به‌عنوان الگو در قالب انیمیشن معرفی شوند

محمدمهدی مفتح در آیین اختتامیه نخستین جشنواره پویانمایی تلویزیونی در همدان اظهار داشت: استان همدان قابلیت بزرگی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی دارد.

مفتح بیان کرد: همدان در ساخت انیمیشن و برنامه‌های پویانمایی جایگاه نخست در کشور را دارد که باید این مهم مد نظر قرار گیرد.

وی عنوان کرد: در استان همدان قله‌های بلندی داریم که می‌توان از آنها برای الگو در بین جوانان استفاده کرده و بهره کافی و وافی را برد.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه ایجاد دانشکده پویانمایی یکی از خواسته‌های همدان است، گفت: تولید پویانمایی در مورد شخصیت های بزرگ همدان اقدام بسیار خوبی است.

مفتح افزود: شخصیت‌های بزرگی در استان همدان زیسته‌اند که باید در معرفی این بزرگان بهترین استفاده را برد ضمن اینکه صداوسیما باید تبلیغ زندگی بزرگان را در دستور کار قرار دهد.

منبع تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.