یزد - رئیس بهزیستی شهرستان اردکان گفت : ۴ تیم اجتماع محور در محلات شهری و روستایی شهرستان اردکان در زمینه کاهش اعتیاد درمحیط های آموزشی و کار با مجوز بهزیستی فعالیت می کنند.

۴ تیم اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد در این شهرستان  فعالیت می کنند

امیر ولی عضدزاده در گفتگو با قدس آنلاین با بیان این خبر اظهارد اشت: هدف از اجرای برنامه های اجتماع محور توانمند سازی مردم برای کنترل عوامل موثر بر سلامتی خود است.

وی افزود: برنامه پیشگیری اجتماع محور ازاعتیاد ، آموزش درسطوح مختلف جامعه و در کلیه محیط ها را شامل می شود که در این راستا شهروندان آموزش هایی  را در زمینه پیشگیری از اعتیاد و نحوه برخورد با فرد معتاد و انواع شیوه های درمانی و نیز زمینه های برخورد با مشکلات و تعارضات وتاب آوری و اقتدارافزایی فرا می گیرند.

عضدزاده تصریح کرد: برگزاری برنامه های فرهنگی، مسابقات فرهنگی و ورزشی و دوره های پیشگیری از اعتیاد از فعالیت هایی است که توسط اعضای تیم و تسهیلگران بهزیستی اجرا می شود.

این مسئول خاطرنشان ساخت : در سال گذشته یک هزار ۵۱۷ نفر دراردکان تحت پوشش برنامه اجتماع محور پیشگیری از اعتیاد قرار گرفته اند.

عضدزاده درخصوص فعالیتهای اجتماع محور گفت: فعالیتهای اجتماع محور رویکردی است که در آن به نقش عوامل محیطی واجتماعی در افزایش کیفیت زندگی و بالا رفتن سطح ارتقاء کیفی و رفاه اجتماعی مردم توجه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.