سرمربی تیم فوتبال پاریسن ژرمن تاکید کرد هنوز ناکامی در لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکرده است.

سرمربی پاریسن ژرمن: نمی توان ناکامی در لیگ قهرمانان را فراموش کرد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از اکیپ، پاری ‌سن‌ ژرمن قهرمان رقابت‌های لیگ فرانسه در فینال جام حذفی به مصاف تیم شگفتی ساز لزاربیه رفت. این دیدار در نهایت با دو گل به سود پاری ‌سن‌ ژرمن به پایان رسید تا این تیم جام قهرمانی را بالای سر برد.

امری با وجود آنها قهرمان جام حذفی شد اما هنوز ناکامی حذف از لیگ قهرمانان اروپا را فراموش نکرده است. سرمربی فرانسوی پاری ‌سن‌ ژرمن در نشست خبری بعد از  بازی، گفت‌: خوشحالم که توانستیم جام دیگری را به دست آوریم. قهرمانی و کسب جام هدف اصلی پاری ‌سن‌ ژرمن در هر جامی است. بازی خوبی را به نمایش گذاشتیم و با شایستگی به قهرمانی رسیدیم.

او ادامه‌ داد: لحظات خوبی را پشت سرگذاشتیم. البته باید این را هم بگویم که نمی توانم ناکامی در  لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کنم. در کل سطح پاری ‌سن‌ ژرمن  را در فصل جاری خوب دیدم. همه بازیکنان از  وضعیت خوبی برخوردار بودند و انگیزه زیادی برای گل زدن و موفقیت داشتند هر چند که در بعضی از دیدارها اشتباه هم داشتیم.

امری درباره برنامه بعدی خود بعد از جدایی از پاری ‌سن‌ ژرمن، ‌اضافه کرد: اجازه بدهید فعلا از این جامی که کسب کرده ایم خوشحال باشیم. هنوز تصمیم نهایی خود را نگرفته‌ام. باید دید که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

خبرهای زیادی درباره بازگشت امری به رقابت‌های لالیگا به گوش می‌رسد. ازز سویا و ویارئال به عنوان مشتریان جدی این مربی سخن به میان می‌آید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.