کرج- در حالی که قرار بود در جلسه صبح امروز شورای شهر کرج موضوع انتخاب شهردار و گزینه های معرفی شده مطرح و برای آن تصمیم گیری شود اما این جلسه با عدم حضور برخی اعضا برگزار نشد.

انتخاب شهردار کرج بازهم به تعویق افتاد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، در جلسه روز یکشنبه هفته جاری برخی از اعضای شورای شهر مجید سریزدی را به عنوان گزینه پیشنهادی خود برای تصدی پست شهرداری کرج معرفی کردند.

در عین حال برخی دیگر از اعضای شورای شهر کرج نیز در اظهاراتی تلویحا به گزینه مدنظر خود اشاره کردند و مقرر شد در جلسه امروز (چهارشنبه) موضوع انتخاب شهردار در دستور کار قرار گرفته و تصمیم گیری در خصوص گزینه های نهایی اتخاذ شود اما با عدم حضور برخی از اعضا این جلسه برگزار نشد.

 گفته می شود لغو جلسه امروز با تصمیم رییس شورای شهر و ارسال پیامک به برخی اعضا در بامداد امروز صورت گرفته است.

این در حالی است که ۸ عضو شورا که مجید سریزدی را به عنوان گزینه نهایی خود انتخاب کرده اند در صحن شورا حضور یافتند اما به دلیل عدم حضور سایر اعضا جلسه برگزار نشد.

فرایند انتخاب شهردار کرج در حالی شکلی زمان بر و پیچیده به خود گرفته که شهرداری کرج در روزها و هفته های اخیر با کاهش چشمگیر درآمد روبرو است لذا انتخاب شهردار وتعیین تکلیف هر چه سریعتر این مسئولیت کلیدی امری ضروری و واجب به نظر می رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.