بجنورد- فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۰۰ کیلو گرم تریاک و دستگیری ۲ سوداگر مرگ در یک عملیات مشترک با پلیس خراسان رضوی و جنوبی خبر داد.

کشف ۱۰۰ کیلو گرم تریاک توسط پلیس خراسان شمالی

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سردار علیرضا مظاهری در خصوص جزئیات این خبر گفت: در پی دریافت اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر اینکه افرادی با هویت معلوم قصد انتقال مقدار قابل توجهی مواد مخدر از استان های جنوبی به خراسان شمالی را دارند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مبارزه با مواد مخدر استان قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه با هماهنگی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان های خراسان رضوی و جنوبی و انجام یکسری اقدمات اطلاعاتی و پلیسی موفق به شناسایی خودروی وانت مورد نظر شدند، افزود: مأموران در یک عملیات ضربتی، متهمان را که در حال جابه جایی این محموله بودند دستگیر کردند.

سردار مظاهری بیان داشت: با هماهنگی مقام قضائی و در بازرسی از خودروی متهمان مقدار ۱۰۰ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای مخفی شده بود، کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه متهمان به همراه مواد مکشوفه و به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شدند، خاطر نشان کرد: مبارزه بی امان با قاچاقچیان مواد مخدر همیشه در دستور کار پلیس بوده و با افرادی که در این زمینه فعالیت می کنند به شدت برخورد می شود.

دستگیری سارق حرفه ای باطری خودرو در گرمه

فرمانده انتظامی شهرستان گرمه از دستگیری سارق حرفه ای باطری خودرو با ۵ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمد حدادیان با اعلام جزئیات این خبر گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در سطح شهرستان موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه ماموران با انجام اقدامات فنی و پلیسی موفق به شناسایی متهم به هویت معلوم در یکی از شهرستان های همجوار شدند، افزود: با اخذ نیابت قضائی و در عملیاتی غافلگیرانه متهم دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه در بازجویی فنی متهم به بزه انتسابی و سرقت ۵ عدد باطری اعتراف نمود، تصریح کرد: از محل اختفای متهم تعداد ۳ عدد باطری کشف و ضبط شد.

سرهنگ حدادیان خاطر نشان کرد: متهم بعد از تکمیل تحقیقات و به منظور انجام اقدامات قانونی تحویل مقامات قضائی شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.