کرج - رییس هیئت کاراته استان البرز با اشاره به حضور ۳ البرزی در کادرفنی تیم های ملی گفت: نماینده البرز در فصل جدید لیگ برترامیدهای کشور شرکت خواهد کرد.

حضور نماینده البرز در فصل جدید لیگ برتر کاراته امیدهای کشور

محمد اکرمی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در حال حاضر نادر جودت در تیم ملی نوجوانان، رضا عزیزی در جوانان ومهدی جعفری در تیم ملی امیدها به عنوان  مربی از البرز حضور دارند که این اتفاق مهمی برای کاراته البرز محسوب می شود.

وی با بیان اینکه حضور این مربیان در کادرفنی تیم های ملی گواه ظرفیت های بالای فنی کاراته البرز است گفت: به مدد تلاش این مربیان البرز در حال حاضر چهره های موفقی در تیم های ملی دارد.

اکرمی از حضور ۲ کاراته کار این استان در مسابقات آسیایی ژاپن خبرداد وگفت: مرتضی کریمی وحسین کابلی در معیت تیم ملی در این مسابقات حضور خواهند یافت.

رییس هیئت کاراته استان البرز به برنامه های هیئت برای حضور در لیگ های کشوری در فصل جدید اشاره کرد و گفت: پس از حضور تیم منتخب البرز در لیگ آینده سازان و کسب عنوان  سوم در سال جاری همان تیم در فصل جاری لیگ برتر امیدهای کشور حضور خواهد یافت.

اکرمی با بیان اینکه امسال نیز از حمایت های موسسه سرم سازی رازی در اجرای برخی اعزام ها  و برنامه های خود بهره مند خواهیم بود گفت: در بخش سخت افزاری تمایلی برای در اختیار گرفتن سالن  وحضور در مزایده ها نداریم.

وی در توضیح بیشتر گفت: هزینه سنگین اجاره فضاهای ورزشی عملا توان هیئت استان را برای پرداختن به سایر امور گرفته لذا پس از اتمام قرارداد سالن نشاط کرج در این موضوع وارد نخواهیم شد وسالن داری نمی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.