کرج- ممنوعیت تردد کامیون و تریلر در سطح شهر کرج وتعریض آزادراه تهران به هشتگرد از محدوده گرمدره دو مصوبه مهم شورای ترافیک استان البرز بود.

ممنوعیت تردد خودروهای سنگین در کرج/اتوبان ۵ خطه می شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دراین  نشست  که پیش از ظهر امروز چهارشنبه و با حضور دستگاه های مرتبط برگزار شد معاون هماهنگی امورعمرانی استانداری البرز با اشاره به طرح تعریض محدوده هایی از مسیر آزادراه تهران به هشتگرد گفت: این عملیات تعریض شامل ورودی آزاد راه اتوبان تهران به کرج  در محدوده گرمدره، ورودی اتوبان همت و پل فردیس تا پل تقاطع آیت الله هاشمی می شود.

خسرو ارتقایی افزود: مجری این طرح اداره کل راهداری است وبراین اساس برخی از خطوط ۳ خطه در قالب این طرح ساماندهی و به ۵ خط افزایش می یابد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز در ادامه ممنوعیت تردد کامیون و تریلر از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب در سطح  شهر کرج رابه عنوان دیگر مصوبه وتصمیم این جلسه عنوان کرد و گفت: ممنوعیت عبور کامیون ها در طول روز در محدوده شهری کرج از مباحثی بود که قبلا برای آن تصمیم گیری شده بود.

وی ادامه داد: با این حال برای تسهیل تردد کامیون ها تصمیم گرفته شد تا با هماهنگی پلیس راهور و شهرداری کرج محدوده ای که عبور کامیون ها در روز ایجاد مشکل می کند مشخص شود.
 
ارتقایی تصریح کرد: براساس این مصوبه تردد خودروهای سنگین از ساعت ۶ صبح تا ۹ شب به داخل شهر کرج صورت نخواهد گرفت مگر اینکه مجوز تردد شامل  طرح های ملی و شهرداری داشته باشند.

معاون استاندار البرز در پایان با تاکید براینکه در صورت مشاهده تردد خودروهای سنگین در ساعات یاد شده خودرو توقیف وبه پارکینگ هدایت می شود گفت: این تصمیم با هدف ارتقاء ایمنی وامنیت شهروندان اجرایی می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.