اصفهان- فرد سابقه داری که به دلیل اختلاف با همسرش پسر۹ساله خود را به گروگان گرفته و با چاقوی قصابی قصد کشتن او را داشت، پس از ۱۸ ساعت کار عملیات روانی و پلیسی دستگیر و پسر نوجوان به مادرش تحویل داده شد.

پایان گروگانگیری پسر۹ ساله به دست پدرش

 به گزارش قدس آنلاین، به نقل از مرکز اطلاع رسانی پلیس اصفهان، فرمانده انتظامی شهرستان سمیرم در این باره اظهارکرد: روز گذشته تعدادی از اهالی روستای «چهارراه» به پاسگاه مراجعه و اعلام کردند، فردی که از وضعیت روحی و روانی خوبی برخوردار نبوده و دارای سوابق متعدد کیفری و همچنین سابقه بستری در بیمارستان روانی را دارد به علت اختلاف خانوادگی و انتقام گرفتن از همسرش پسر ۹ ساله خود را به گروگان گرفته و با چاقوی قصابی تهدید به قتل او کرده است.

سرهنگ سهراب قرقانی تصریح کرد: پس از این اظهارات بلافاصله اکیپی از مجرب ترین کارشناسان اجتماعی پلیس وارد عمل شده و سرانجام پس از ۱۸ ساعت عملیات روانی و پلیسی و حضور روانپزشک در محل، ماموران توانستند وارد منزل مسکونی شده و با دستگیری فرد گروگانگیر نوجوان ۹ ساله را از کام مرگ نجات داده و تحویل مادرش دادند.

وی با بیان اینکه فرد گروگانگیر همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد، افزود: نیروی انتظامی حافظ جان، مال و ناموس شهروندان بوده و تا پای جان برای برقرای نظم و امنیت مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کند.

گفتنی است، اقدام موفقیت آمیز پلیس در رهایی نوجوان ۹ ساله منجر تحسین شهروندان را به همراه داشت و اعضای شورای تامین شهرستان با حضور در محل حادثه از عملیات موفقیت آمیز پلیس تقدیر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.