وزیر دفاع در واکنش به خروج ترامپ از برجام گفت: اینگونه مواضع سخیف و بی ادبانه ترامپ در جهان دیگر خریدار ندارد و ایران با اراده مستحکم و پولادین راه پرافتخار خود را با اقتدار ادامه خواهد داد.

مواضع سخیف و بی ادبانه ترامپ خریدار ندارد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط وزارت دفاع، امیر سرتیپ حاتمی در جمع مدیران وزارت دفاع در واکنش به خروج ترامپ از برجام اظهار داشت: مواضع سخیف و بی ادبانه رئیس جمهور آمریکا در جهان دیگر خریدار ندارد و ملت ایران با اراده مستحکم  راه پرافتخار خود را با اقتدار ادامه خواهد داد.

وی با بیان اینکه از ماه ها قبل پیش بینی می شد که ترامپ از برجام خارج شود، افزود: این اقدام رئیس جمهور آمریکا نشان داد وی احترامی برای تعهدات کشورش قائل نیست و به طور حتم این کشور با اتخاذ این گونه سیاست ها در آینده بیش از پیش منزوی شده و سبب تزلزل اعتماد در صحنه بین الملل به آمریکا می‌شود.

وزیر دفاع با بیان اینکه آمریکا هیچگاه به تعهداتش پایبند نبوده است، تصریح کرد: این کشور طی ۴۰ سال گذشته علیه ملت ایران در برهه های مختلف توطئه و دسیسه چینی کرده و مواضع خصمانه اخیرشان در خروج از برجام، مهر تاییدی بر اقدامات خباثت آمیز علیه کشورمان بود و بار دیگر تعبیر امام (ره) و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) از آمریکا به عنوان "شیطان بزرگ" بر همگان نمایان شد.

وی با بیان اینکه آمریکایی ها در هر شرایطی به دنبال اعمال محدودیت و اعمال فشار علیه ایران اسلامی بوده است، گفت: اقدام دیشب ترامپ نسخه جدید از رفتارهای خباثت آلود آنها در دشمنی با ملت ایران است و موضوع جدیدی قلمداد نمی شود و از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با اینگونه وضعیت ها مواجه بوده ایم و پیشرفت و اقتدار مثال زدنی امروز کشورمان مرهون مقابله عزتمندانه ملت با این تحریم ها و دشمنی هاست.

امیر حاتمی با بیان اینکه امروز حقانیت جمهوری اسلامی ایران با اجرای تعهدات خود در برجام برای دنیا ثابت شده است، خاطرنشان کرد: ملت رشید ایران امروز در دنیا دارای اقتدار، عزت و احترام ویژه ای است و در مقابل هرگونه تضییع حقوق خود قاطعانه خواهد ایستاد و سر تعظیمی در مقابل هیچ کشوری فرو نخواهد آورد.

امیر سرتیپ حاتمی با بیان اینکه در شرایط فعلی انسجام و وحدت ملی مشت کوبنده بر دهان یاوه گویی های ترامپ و متحدانش است، تاکید کرد: به ملت شریف ایران اسلامی و رهبر فرزانه و دولت خدمتگزار قول می دهیم که قدرت دفاعی را روز به روز تقویت کنیم و قدرت موشکیمان را به کوری چشم بدخواهان این ملت طبق برنامه ارتقاء خواهیم داد.   

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.