زاهدان- رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: متاسفانه ۵۰ درصد مردم زاهدان از آب شرب باکیفیت برخوردار هستند که لازم است خط دوم این مسیر با تامین اعتبار به‌زودی در دستور کار کمیسیون عمران قرار گیرد.

محرومیت ۵۰ درصدی مردم زاهدان از آب شرب باکیفیت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین؛ محمدرضا رضایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در ابتدای ورود به زاهدان از پروژه های عمرانی استان بویژه بافتهای فرسوده شهر زاهدان بازدید داشته ایم که متأسفانه شرایط سخت زندگی مردم در این مناطق به وضوح قابل مشاهده بود و قرار بر این شد که وزارت راه و شهرسازی نسبت به افزایش اعتبارات بویژه برای تامین قیر و آسفالت معابر حاشیه شهر اقدام کند.

وی در خصوص بازدید از تصفیه خانه فاضلاب زاهدان گفت: این تصفیه خانه پس از گذشت ده سال هنوز به اتمام نرسیده و امیدواریم به زودی با بررسی در جلسه کمیسیون با حضور وزیر نیرو نسبت به تامین اعتبار پروژه تصفیه خانه شهر زاهدان اقدام شود .

رئیس کمیسیون عمران مجلس با اشاره بر شرایط سخت آبرسانی به روستاهای سیستان و بلوچستان، گفت: با دستور مقام معظم رهبری در سال گذشته از صندوق توسعه ملی ، اعتبارات قابل توجهی برای پروژه آب رسانی روستایی در نظر گرفته شده است و امیدواریم با تامین منابع مالی شاهد اجرای آبرسانی به مناطق روستایی باشیم.

رضایی خاطرنشان کرد : متاسفانه ۵۰ درصد مردم زاهدان از آب شرب باکیفیت برخوردار هستند که لازم است که خط دوم این مسیر با تامین اعتبار به‌زودی در دستور کار کمیسیون عمران قرار گیرد.

وی با اشاره بر اهمیت راه اندازی راه آهن زاهدان به چابهار در کشور تصریح کرد : برای اجرای پروژه های سیستان و بلوچستان لازم است تا جلسات مستمری با حضور وزرا مربوطه برگزار و با جدیت موضوع عمران سیستان‌ و بلوچستان پیگیری شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.