همدان - رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه شهرداری باید نسبت به تعیین وضعیت زمین دهکده محلات برای ایجاد زیرساخت های لازم و از قبل مصوب شده اقدام کند، گفت: این زمین باید تا ۱۰ روز آینده تعیین تکلیف شود.

زمین دهکده ورزش محلات همدان تعیین تکلیف شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهر همدان، رضوان سلماسی در جلسه کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا با بیان اینکه هم اکنون در ۱۰ هکتار از این دهکده پنج قطعه زمین فوتبال ایجاد شده است اما همچنان مالکیت زمین موجود مشخص نیست، افزود: با تعیین وضعیت این زمین و واگذاری آن به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری می توان نسبت به تجهیز امکانات لازم اقدام کرد.

سلماسی با تاکید بر توسعه ورزش محلات همدان گفت: ایجاد این دهکده می تواند کمک شایانی به رونق ورزش محلات در ۲ بخش بانوان و آقایان کند.

پاداش ویژه برای قهرمانان ورزشی شهرداری

رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر توجه جدی به ورزش کارکنان شهرداری گفت: برای کارمندان شهرداری که بتوانند در میادین رسمی ملی و فراملی مقام کسب کنند، پاداش های ویژه در نظر گرفته می شود.

رضوان سلماسی افزود: این طرح در راستای تشویق کارکنان به ورزش قهرمانی و ترویج سلامتی و تندرستی در بین آنها است.

وی در ادامه با تاکید بر توسعه ورزش های همگانی به ویژه دوچرخه سواری گفت: فرهنگ استفاده از دوچرخه باید در کارکنان نهادینه شود.

وی، برگزاری سه شنبه های بدون خودرو، اختصاص یک روز برای دوچرخه سواری پرسنل و اعطای تسهیلات برای خرید دوچرخه کارکنان را از طرح های پیشنهادی برای ترغیب آنها عنوان کرد.

سلماسی خاطرنشان کرد: توجه به ورزش کارکنان بسیار ضروری است و شهرداری باید نسبت به ترغیب پرسنل به ورزش برنامه ریزی لازم را داشته باشد.

سرپرست سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز در این جلسه با تاکید بر رویکرد حمایتی شهرداری در توسعه ورزش محلات گفت: در ورزش محلات به دنبال شناسایی و پرورش استعدادهای نخبه هستیم.

حسن محمدی افزود: تعیین وضعیت زمین دهکده ورزشی محلات امری ضروری است و امیدواریم هرچه سریعتر شرایطی مهیا شود تا این دهکده با امکانات مورد نیاز تجهیز و ساخته شود.

وی اضافه کرد: همه ساله ورزش محلات در رشته های مختلف برگزار می شود و شهرداری در حد توان امکانات لازم را فراهم کرده است.

معاون ورزشی سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری همدان نیز با تاکید بر توجه ویژه به ورزش محلات و پرسنل شهرداری گفت: همه ساله برنامه های متنوعی را در این ۲ بخش در قالب المپیاد فرهنگی ورزشی داریم.

امیرحسین اسکندری در خصوص وضعیت دهکده ورزش محلات گفت: رقابت های فوتبال محلات در ۲ سال گذشته در این دهکده برگزار شده اما نیاز به تعیین وضعیت زمین و تجهیز امکانات هست.

وی افزود: برای این دهکده همه ساله ۱۰ میلیارد ریال بودجه اختصاص یافته اما هنوز اقدامی صورت نگرفته و ابتدا باید وضعیت زمین مشخص شود.

وی بیان کرد: در صورت واگذاری زمین به سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و نیز پرداخت اعتبار مورد نیاز نسبت به ساخت و تجهیز این دهکده اقدام می کنیم.

گفتنی است در این جلسه از حسن شعبانی از کارمندان سازمان کنترل نظارت شهرداری همدان به عنوان " نفر دوم مسابقات کشوری نمایش قدرت در رشته دمبل" تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.