قزوین_ دومین دوره تربیت مربی فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری عصر روز گذشته در استان قزوین برگزار شد.

دومین دوره تربیت مربی فضای مجازی در قزوین کلید خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، دوره تربیت مربی سواد فضای مجازی با حضور اساتید برجسته کشوری، فعالان فرهنگی و رسانه ای عصر روز چهارشنبه در سالن اجتماعات تبلیغات اسلامی استان قزوین برگزار شد.

دوره تربیت مربی فضای مجازی که از روز گذشته در استان قزوین آغاز شده است، با برگزاری دومین روز در عصر امروز، پایان می یابد.

 این دوره با حضور اساتید برجسته کشوری از جمله صالح اصغری، احمدرضا متین فر، حسین حق پناه، مرتضی جمشیدی با مباحث مختلف برگزار و موضوعاتی همچون مبانی سواد فضای مجازی، خانواده و فضای مجازی، سواد بازی های رایانه ای، تکنیک های اقناع مخاطب و رژیم مصرف رسانه ای و شبکه های اجتماعی از ساعت ۱۴ تا ۲۰ ارائه می شود.

گفتنی است که نخستین دوره تربیت مربی فضای مجازی نیز در این استان در سال گذشته برگزار شده است.

 مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین در آغاز این دوره اظهار داشت: استفاده از فضای مجازی مزایا و معایبی را به همراه دارد؛ ظرفیت، قوت و فرصت هایی را در اختیار داریم و با استفاده از ظرفیت ها می توانیم تهدیدهای فضای مجازی را به فرصت تبدیل کنیم.

حجت الاسلام علی نعمت الهی راهکارهایی را برای مقابله با آسیب های فضای مجازی ارائه داد و افزود: امروز اگر سواد رسانه ای و تولید محتوا داشته باشیم می توانیم با این آسیب ها مقابله کنیم و فضای مجازی می تواند به عنوان یک فرصت و نقطه قوت باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.