بجنورد- مدیر امور آب و فاضلاب شهرستان بجنورد از تعویض ۳۵۹۴ کنتور خراب آب طی سال ۹۶ در شهرهای بجنورد ، چناران شهر وحصار گرمخان خبر داد.

۳۵۹۴ کنتور خراب در بجنورد تعویض شد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی، مهندس امیر فاطمی گفت: طی سال ۹۶در شهرستان بجنورد ۳۵۹۴ کنتور خراب تعویض شده است که این رقم در مدت مشابه سال گذشته ۱۷۰۰کنتور بوده است که از رشد ۲۱۱ درصدی برخوردار است.

وی اظهار کرد: کنتورهای خراب ، انشعابات فرسوده و انشعابات غیرمجاز از مهمترین عوامل هدررفت آب می باشد که به منظور کاهش آب بدون درآمد و همچنین جلوگیری از پرت آب و دقت در تعیین مصارف مشترکین ، عملیات تعویض کنتورهای فرسوده به صورت رایگان انجام می گیرد.

فاطمی اعتبار صرف شده برای تعویض کنتورهای خراب را ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برشمرد و افزود: تعداد کنتور های خراب بصورت روزانه و با توجه به قرائت کنتور ها در حال افزایش است و تعویض کنتور ها نیز کاری دائمی و مستمر می باشد و در حال حاضر تعداد کنتور های خراب آب مشترکین شهرستان بجنورد  هزار و ۱۰۰کنتور است که با توجه به اعتبارات و برنامه ریزی های انجام شده در سال ۹۷ همگی تعویض خواهند شد.

وی در پایان افزود: تعویض کنتورهای خراب علاوه بر اینکه از پرت بیش از اندازه آب و اثرات منفی آن بر تاسیسات آب رسانی جلوگیری می کند ، شرایط لازم جهت کنترل مصرف و خدمات رسانی شایسته تر مشترکین و شهروندان را نیز فراهم می کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.