شهرکرد-نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد گفت: آمریکا هیچ کاری نمی تواند بکند، ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند، این یک باور است به شرطی که انسجام، پایمردی و همبستگی خودمان را ادامه دهیم.

ترامپ نمی تواند هیچ غلطی کند به شرطی که انسجام مردم همواره حفظ شود

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین،حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی نکونام شامگاه چهارشنبه در اولین جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان گفت:خوشبختانه تا حدودی ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان نقش خود را ایفا کرده است، اما لازم است حتما گسترش پیدا کند و فعالیت ستاد در جای جای استان محسوس و ملموس بشود و کمک کند فضای استان تمام عیار یک فضای سالم،معروف ها گسترش پیدا کند و منکر روز به روز رنگ ببازد.

حجت الاسلام نکونام افزود: دست ستاد برای گسترش معروف ها و کاهش منکرها بسیار باز است و در این راستا همه دستگاه ها موظف هستند با ستاد همکاری لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به فعالیت طلایه داران ستاد امر به معروف گفت: این افراد باید حمایت، تشویق و تقویت شوند و احساس کنند نقشی که ایفا می کنند دیده می شود و هرگز احساس بی پناهی نکنند.

امام جمعه شهرکرد با اشاره به فضا سازی در شهر ها و بویژه مرکز استان تصریح کرد: متاسفانه در این مورد خلاء داریم و نسبت به شهرداری شهرکرد گله مند هستیم که چرا فضای شهر فضای متناسب با یک شهر انقلابی و دینی نمی باشد.

 حجت الاسلام نکونام تاکید کرد: در ماه مبارک رمضان انتظار است فضا سازی در میادین و سطح شهرانجام شود و شهرداری در این خصوص نقش آفرینی کند.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه اظهار کرد: متاسفانه در ماه رمضان سال گذشته چه در سطح شهر،پارک ها و مکان های مختلف گزارشات خوبی نمی رسید.

وی با اشاره به جلوگیری از روزه خواری در ماه رمضان افزود: متاسفانه در برخی از نقاط ناهار با عنوان پذیرایی از مسافر در ماه رمضان انجام می شود که بسیار شرم آور است که نباید اجازه دهیم این رسم ناپسند گسترش پیدا کند.

حجت الاسلام نکونام در ادامه با اشاره عملکرد رئیس جمهور آمریکا گفت:ترامپ یک منکر در رأس همه منکرهای عالم است و امروز جنایتکار غرب آمریکاست، یک منکر تمام عیار که بارها و بارها از سوی مقام معظم رهبری تذکر داده شد که آمریکا در طول تمام سال های پس از انقلاب امتحانش را پس داده و اینبار نیز باری چندمین بار چهره واقعی خودش را نشان داد، پس نباید دوباره این مسئله تکرار شود.

نماینده ولی فقیه در استان در ادامه با اشاره به اینکه حرکت ترامپ یک خیرهایی هم برای نظام جمهوری اسلامی داشت افزود: این حرکت آمریکا باعث شد که بار دیگر انسجام مرده بیشتر شود و مردم نسبت به اقتصاد مقاومتی و حمایت از کالای ایرانی توجه بیشتری خواهند داشت.

حجت الاسلام نکونام خاطر نشان کرد: آمریکا هیچ کاری نمی تواند بکند، ترامپ هیچ غلطی نمی تواند بکند، این یک باور است به شرطی که انسجام، پایمردی و همبستگی خودمان را ادامه دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.