کرج- جوان برتر البرز در حوزه گردشگری گفت: استان البرز سرشار از پدیده های طبیعی است که با برنامه ریزی دقیق در بحث تبلیغات می توان گردشگران و سرمایه گذاران بسیاری را در این زمینه جذب کرد.

تبلیغات عامل اصلی جذب گردشگر است/عدم شناخت مردم از ظرفیت های تاریخی البرز

مریم کشتکاروندی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: تاکنون از ظرفیت های موجود در البرز جهت جذب گردشگر استفاده مفیدی نشده است.

وی تصریح کرد: این در حالی است که برای مثال اماکن تاریخی بسیاری در البرز وجود دارد که باتوجه به قدمت بسیار خود می توانند نقش مفیدی جهت جذب گردشگرو سرمایه گذار به این استان ایفاکنند.

چهره تقدیر شده در جشنواره حضرت علی اکبر(ع)  به موفقیت های خود در جشنواره های گوناگون اشاره کرد و گفت: سال ۹۴ موفق شدم مقام نخست کشوری را در رشته منبت ریزقلم کسب کنم.

کشتکاروندی تصریح کرد: همچنین در سال ۹۶ در جشنواره رضوی نیز حضور داشتم که توانستم مقام نخست را کسب کنم که همین عناوین دلیلی بر انتخاب من به عنوان جوان برتر در حوزه گردشگری بود.

وی با بیان این که مسئولین مربوطه باید بستر آشنایی مردم را با مباحث گردشگری و میراث فرهنگی فراهم کنند گفت: در حال حاضر اکثریت مردم البرز آشنایی چندانی با جاذبه های گردشگری شهر واستان خود ندارند و کمتر ارزشی برای آن ها قائل می شوند که باید برای تمهیدی اندیشیده شود.

جوان برتر البرزی در حوزه گردشگری تصریح کرد: این در حالی است که مسئولین مربوطه می بایست با ارائه برنامه های کارشناسی شده مردم را بیش از پیش با مباحث گردشگری آشنا کنند.

کشتکاروندی در ادامه با اشاره به موانع موجود بر سر راه هنرمندان حوزه گردشگری در استان البرز گفت: مشکلات بسیاری بر سر راه هنرمندان این حوزه وجود دارد که می تواند امید را برای ادامه کار از آن ها سلب کند.

وی ادامه داد: برای مثال بیش از ۳ سال است که بیمه نیستم علاوه بر آن هزینه حضور در جشنواره های مختلف در نقاط مختلف کشور را از حساب شخصی خودم پرداخت می کنم.

جوان برتر البرزی در حوزه گردشگری در پایان تصریح کرد:انتظار می رود مسئولین مربوطه در این زمینه اقدام کنند چرا که اگر افتخاری برای البرز حاصل شود در سطح ملی بوده و منفعت آن برای استان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.