شهرکرد-مدیر کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری گفت:۲۵ نفر فارغ التحصیل استان در رشته تربیت بدنی با افتتاح کلینیک حرکات اصلاحی رویای سبز به فعالیت تخصصی پرداختند.

اشتغال ۲۵ فارغ التحصیل تربیت بدنی در کلینیک حرکات اصلاحی شهرکرد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری،حمید کریمی گفت: کلینیک حرکات اصلاحی رویای سبز  با هدف آسیب شناسی، اصلاح، پیشگیری و تقویت جسمی و ورزشی در شهرکرد راه اندازی شد.

وی افزود: این مرکز با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومان و اشتغال‌زایی ۲۵ فارغ التحصیل رشته  تربیت بدنی با حمایت بخش خصوصی در شهرکرد به بهره برداری رسیده است.

کریمی گفت: این مرکز شامل بخش‌های ماساژدرمانی، حرکات اصلاحی، سونای خشک و بخار و بررسی وضعیت سلامت جسمی افراد است و در این مرکز آسیب شناسی جسمی و حرکتی با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه‌ها توسط متخصصین اجرا خواهد شد.

در مراسم افتتاحیه این مرکز اقبال عباسی، استاندار چهارمحال و بختیاری نیز به ورود بخش خصوصی به حوزه ورزش تأکید کرد و گفت: همواره باید درپی راهکارهایی برای جذب بخش خصوصی در این حوزه باشیم.

وی با اشاره به اینکه انجام حرکات اصلاحی برای جلوگیری از بروز ناهنجاری در هر مقطعی اهمیت بسزایی دارد، تصریح کرد: نبود مکان مناسب برای انجام این حرکات مهمترین دغدغه علاقه مندان است.

عباسی واگذاری اراضی مستعد، تغییر کاربری و واگذاری اماکن قابل واگذاری به متخصصین ورزشی به شکل BOT را ضروری دانست و گفت: اداره کل ورزش و جوانان و شهرداری موظف به برگزاری جلسات مشترک و حمایت از بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در این حوزه هستند.

همچنین وی بر تسهیل زمینه اعطای تسهیلات بانکی به متخصصین ورزشی برای راه اندازی مراکز خصوصی ورزش درمانی تأکید کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری در پایان خاطرنشان کرد: واگذاری این اراضی فرصت مناسبی برای توسعه فضاهای ورزشی در استان خواهد بود.

لازم به ذکر است این کلینیک با حضور اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری، اردشیر نوریان نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، سامان و بن در مجلس شورای اسلامی علی کاظمی نماینده مردم شهرستان‌های اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار در مجلس شورای اسلامی، و دیگر مسئولین استانی به بهره‌برداری رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.