شهرکرد-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: طبق فرمایش حضرت آقا؛ اعتماد به اروپا هم تکرار اشتباه اعتماد به آمریکاست.

اعتماد به اروپا تکرار اشتباه اعتماد به آمریکاست

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سپاه استان، حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز با اشاره به بدعهدی دولتمردان آمریکایی  گفت: خروج آمریکا از برجام دور از ذهن نبود و با توجه به سابقه دولتهای آمریکایی در عهدشکنی به نظر می رسد که دولت فعلی آمریکا که یک دولت تاجرپیشه است، از برجام خارج شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: عهد شکنی آمریکا نشان داد که بیش از پیش باید به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری توجه کرد و به آنها عمل نمود.

وی ادامه داد: زمانی که مقام معظم رهبری در اوایل مذاکرات هسته ای فرمودند ما به مذاکره با آمریکا خوشبین نیستیم، برخی از افراد می گفتند که سیاست خارجی جای خوش بینی و بدبینی نیست.

حجت الاسلام سرافراز تصریح کرد: عهدشکنی و بدعهدی آمریکا در پیمانهای بین المللی مسبوق سابقه است و اثبات کننده شناخت صحیح جریان انقلابی از وضعیت جامعه جهانی است.

وی گفت: آمریکا بر اساس تجربیات تاریخی به هیچ یک از تعهدات و قراردادها پایبند نبوده و نخواهد بود،تکرار تجربه اعتماد به آمریکا یعنی پنج سال انتظار بیهوده و گره زدن سرنوشت کشور به برجامی که از اول معلوم بود دستاورد قابل توجهی ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) افزود: تجربه انتخابات در روسیه و لبنان، نشان گر رأی به مقاومت در برابر فشارهای آمریکا بوده و ملت ایران که الهام بخش مقاومت بوده اند باید با تکیه بر عنصر مقاومت و ایستادگی در برابر دشمن، توطئه ها و نقشه های بعدی آمریکا را خنثی کنند.

حجت الاسلام سرافراز خاطرنشان کرد: طبق فرمایش حضرت آقا؛ اعتماد به اروپا هم تکرار اشتباه اعتماد به آمریکاست؛ چرا که اروپا از چند جهت به آمریکا وابسته است که اولین دلیل آن، از جهت تجاری و اقتصادی و عضویت آمریکا در بسیاری از شرکت ها و بانک های اروپا می باشد.

وی گفت: وجود معاهده های نظامی و پیمان ناتو بین آمریکا و اروپا، پیوستگی فکری که همان حاکمیت نظام لیبرال دموکراسی و همسویی با آمریکا در تقابل با انقلاب اسلامی ، از دیگر دلایل ضرورت عدم اعتماد به اروپا محسوب می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تأکید کرد: بر اساس آنچه گفته باشد؛ دولتمردان باید با استفاده از تجربه های گذشته با یک برنامه همه جانبه حل مشکلات را با تکیه بر قدرت و ظرفیت های عظیم داخلی پیگیری کنند، که یکی از اقدامات تقابل با آمریکا در خروج از برجام، بازسازی چرخه هسته ای است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.