قزوین_رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور گفت: در حال حاضر بیش از ۶۵۰ هزار نفر خیر مدرسه ساز در کشور فعالیت می کنند و با کمک این خیرین موفق شدیم بستر رشد را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

بیش از ۶۵۰ هزار خیر مدرسه ساز در کشور فعالیت می کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمدرضا حافظی صبح روز پنج شنبه در بیستمین جشنواره خیرین مدرسه ساز استان قزوین در دانشگاه فرهنگیان این استان اظهار داشت: مدرسه سازی یک امر و حرکت مثبت و سازنده بوده که این امر ارزشمند در بیست و یک سال گذشته در کشور آغاز شده است.

وی افزود: در حال حاضر بیش از ۶۵۰ هزار نفر خیر مدرسه ساز در کشور فعالیت می کنند و با کمک این خیرین موفق شدیم تا بستر رشد را برای دانش آموزان فراهم کنیم.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور با بیان اینکه تلاش داریم تا مدرسه سازی توسط خیران را در داخل کشور و سراسر دنیا گسترش دهیم، گفت: جامعه خیرین مدرسه ساز تشکل فعالی است که معلمان ایرانی در آن تدریس می کنند و امروز توانسته ایم ۳۷ درصد و ۵۰ درصد مدارس کشور را به همت خیران احداث کنیم.

حافظی یادآور شد: در موقعیت کنونی، در تمام نقاط کشور حضور داریم تا بستر لازم برای مدرسه سازی فراهم شود و باور داریم که آموزش و پروش رکن اصلی در هر کشوری است و اگر در تمام زمینه ها حضور داشته باشد موفقیت هایی را به همراه خواهد داشت.

وی با اشاره به اینکه باید اعتبارات مردم را کاهش و اعتبارات آموزش و پرورش را ارتقا دهیم، عنوان کرد: ملت ایران ملیت فرهنگ دوست بوده و بستر لازم برای کسب دانش فرزندان فراهم شده است.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز کشور خاطرنشان کرد: خیرین در ۳۱ استان و ۴۵۰ استان در امر سازنده مدرسه سازی حمایت می کنند و وارد عمل می شوند؛ مشارکت مردم افتخار آفرین است و از خیرین تشکر لازم را داریم.

یادآور می شود در این جشنواره جمعی از مسوولان استانی نیز حضور داشتند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.