زاهدان- فرمانده سپاه سلمان در سیستان و بلوچستان گفت: اجلاس حمایت از کالای ایرانی از ۲۲ تا ۲۴ اردیبهشت و برگزار می‌شود.

برگزاری اجلاسیه حمایت از کالای ایرانی

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سردار حسین معروفی در کنفرانس مطبوعاتی با اصحاب رسانه اظهار داشت: رسانه باید زبان مردم برای مطالبه گری به حق را اولویت قرار دهد.

وی با تاکید بر حمایت از کالای ایرانی افزود : اجلاسیه حمایت از کالای ایرانی از ۲۲ الی ۲۴ اردیبهشت ماه سال جاری در حسینیه عاشقان ثارالله زاهدان در سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.

وی با اهمیت نام‌گذاری سال ۹۷ از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر حمایت از کالای ایرانی، خاطرنشان کرد: گرایش مردم برای خرید کالای ایرانی منجر به کاهش بیکاری، فقر و تعطیلی کارخانه ها و کارگاه های تولیدی می‌شود و باید از تجارب دنیا در جهت بالا بردن کیفیت تولیدات داخلی در سطح ملی و استانی استفاده کرد.

سردار معروفی اذعان داشت: بزرگترین دستاورد ما مردم هستند که نباید نادیده گرفته شوند و باید حوزه معیشت و اقتصاد مردم در اولویت قرار گیرد.

وی با بیان اینکه نگاه ها باید نسبت به کالای ایرانی عوض شود افزود: رسانه و تبلیغات و اجرای نمایشگاه سبب می‌شود تا شناخت بهتری از تولیدات و صنایع داخلی حاصل شود.

وی از برگزاری نمایشگاه در زابل ، ایرانشهر ، چابهار و زاهدان با هدف معرفی توانمندی های سیستان و بلوچستان خبر داد.

سردار معروفی افزود: همایش گله داران عشایری در ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری با همکاری سازمان بسیج عشایری کشور و استان با حضور ۴۰۰ نفر از عشایر سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود که هدف از اجرای این برنامه ترویج سبک زندگی ایرانی و الگوی مصرف تولیدات ایرانی است و تمامی تلاش و اقدامات عشایر در این همایش به نمایش گذاشته می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.