اهواز- رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز با اشاره به انفجار و ریزش آوار یک ساختمان در منطقه پردیس گفت: تاکنون ۶ نفر زنده از زیر آوار بیرون آورده شده‌اند.

انفجار و ریزش ساختمان چهارطبقه مسکونی در پردیس اهواز/ نجات تاکنون ۶ نفر از زیر آوار

به گزارش قدس آنلاین، آتش‌پاد علی‌تراب‌پور، اظهار کرد: ساعت ۱۵:۳۶ امروز (۲۱ اردیبهشت ماه) طی تماس شهرواندان با سامانه ۱۲۵ انفجار و ریزش آوار یک ساختمان در منطقه پردیس اطلاع‌رسانی شد.

وی افزود: با توجه به اینکه زمان وقوع حادثه زمان استراحت مردم بوده است ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی همه ایستگاه‌های آتش‌نشانی را به حالت آماده باش قرار داد و از سه ایستگاه همجوار تیم‌های امداد و نجات و اطفای حریق  به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: آتش‌نشانان در کمتر از سه دقیقه در محل حادثه حاضر شده و عملیات ایمن‌سازی و آواربرداری را آغاز کردند. 

تراب‌پور ادامه داد: طبق مشاهدات واحدهای جلو این ساختمان چهار طبقه که دیوارهای آن بتنی بوده بر اثر این انفجار تخریب شده است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۶ نفر زنده از زیر آوار نجات یافته و به اورژانس ۱۱۵  تحویل داده شده‌اند، تصریح کرد: به دلیل اینکه تاکنون آمار دقیقی از افراد محبوس شده در دست نیست تا حصول نتیجه عملیات آواربرداری ادامه خواهد داشت. 

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت : در حال حاضر فرماندار اهواز و مسئولین شهری در محل حادثه حضور دارند. همچنین با توجه به اینکه نوع سازه ساختمان بتنی است ماشین‌آلات سنگین جهت عملیات آواربرداری در محل حادثه قرار دارند.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.