کرج - معاون استاندار البرز و فرماندار ویژه شهرستان کرج  با بیان اینکه یکی از آیتم های ارزیابی مدیران در شهرستان ها برای فرمانداری ارتباط با رسانه هاست، گفت: برای حمایت از رسانه ها  مبلغ  ٣٠٠ میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان نیمه کاره خانه مطبوعات البرز اختصاص یافت.

تخصیص۳۰۰میلیون تومان اعتبار برای تکمیل ساختمان خانه مطبوعات

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین سیروس شفقی  بعدازظهر امروز شنبه در نشست خبری که در خانه مطبوعات استان البرز برای حل مشکلات خبرنگاران برگزار شد، با بیان اینکه هر تشکیلاتی یک متولی دارد، گفت: اداره ارشاد و خانه مطبوعات سیاست ها و برنامه های خود را در زمینه مشکلات و دغدغه خبرنگاران اعلام کنند.

وی افزود: رسانه ها تاثیرگذاری بسیاری در جامعه ایفا می کنند و مردم حق دارند که با اطلاع رسانی شفاف توسط رسانه های مسئولیت پذیر از مسائل جامعه آگاهی یابند.
فرماندار کرج با اشاره به اینکه در بسیاری موارد خبرنگاران می توانند سبب حل مشکلات مردم شوند، خاطرنشان کرد: ارتباط با رسانه ها در ارزیابی مدیران کمک شایانی خواهد کرد.

وی ادامه داد: یکی از آیتم های ارزیابی مدیران در شهرستان ها برای فرمانداری ارتباط با رسانه ها می باشد که عملکرد اداره یا سازمان خود را به اطلاع مردم می رساند.

شفقی در ادامه گفت: خانه مطبوعات با جایگاه بالایی که دارد می تواند در ساماندهی خبرنگاران موثر باشد.
وی با اعلام آمادگی برای کمک ساخت ساختمان خانه مطبوعات از اختصاص مبلغ  ٣٠٠ میلیون تومان اعتبار خبرداد وگفت: تسهیلات اشتغالزایی ارزان قیمت، تعاونی مسکن و دیگر مشکلات معیشتی خبرنگاران با ارائه طرح  از طریق خانه مطبوعات به فرمانداری اعلام شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.