قدس انلاین:برخورد سرویس مدرسه بادیوار درچناران جان دانش اموز 11ساله راگرفت و 5مصدوم برجای گذاشت .

دانش اموز 11ساله چنارانی قربانی تصادف سرویس مدرسه شد

به گزارش قدس انلاین یکی از 5دانش اموزی که ظهرامروز دراثر برخورد سرویس مدرسه بادیواری درچناران مصدوم شده و به مشهد منتقل شده بود براثر جراحات وارده دراین تصادف جان باخت . درحال حاضر 2 دانش آموز دیگر دربیمارستانهای مشهد بستری هستند. دو دانش اموز و راننده سرویس مدرسه که یک زن می باشد نیز دربیمارستان چناران بستری هستند.

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: یک دانش آموز مصدوم در حادثه رانندگی ظهر امروز چناران، بر اثر شدت جراحات وارده جان خود را از دست داد.

شهرام طاهرزاده عصر شنبه  افزود: وی یکی از 6 دانش آموز روستایی بود که به دلیل برخورد خودرو سرویس مدرسه با دیوار در چناران به همراه راننده خودرو که یک خانم بود، مصدوم شده بودند.
وی افزود: انجام اقدامات درمانی برای این پسربچه 11 ساله که به همراه 2 دانش آموز دیگر به بیمارستان طالقانی مشهد منتقل شده بود، موثر واقع نشد و وی ساعتی پیش جان باخت.
وی بیان کرد: حال عمومی دیگر دانش آموزان و راننده سرویس مدرسه که هم اکنون در بیمارستان های مشهد و چناران بستری هستند، خوب است.
بنابر اعلام روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی، خودرو دانش آموزان مدرسه روستایی کلاته میان ساعت 12 و 24 دقیقه شنبه 22 اردیبهشت ماه در مسیر برگشت از مدرسه دچار سانحه شد.
مصدومان این حادثه توسط سه دستگاه آمبولانس به بیمارستان ثامن الائمه(ع) چناران و طالقانی مشهد منتقل شده بودند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.