در روز پایانی رقابتهای بوندس لیگا بایرن مونیخ در خانه شکست خورد و هامبورگ برای اولین بار به یک دسته پایین تر سقوط کرد.

شکست بایرن مونیخ در روز وداع هاینکس/ هامبورگ برای نخستین بار سقوط کرد

به گزارش قدس آنلاین، هفته سی و چهارم و پایانی رقابتهای بوندس لیگا روز شنبه به طور همزمان برگزار شد که طی آن تیم بایرن مونیخ در ورزشگاه آلیانتس آره نا به مصاف اشتوتگارت رفت و برابر این تیم ۴ بر یک شکست خورد.

در این بازی گینچک در دقیقه ۵ تیم اشتوتگارت را پیش انداخت اما در ادامه تولیسو (۲۱) برای بایرن مونیخ گلزنی کرد تا کار به تساوی کشیده شود.

اشتوتگارت که دست بردار نبود بعد از آن توسط دونیس (۴۲)، آکولو (۵۲) و گینچک (۵۵) سه بار دیگر گلزنی کرد تا یوپ هاینکس در آخرین حضور خود روی نیمکت بایرن مونیخ و بعنوان سرمربی شکست تلخی را شاهد باشد. هاینکس در پایان فصل برای همیشه با دوران مربیگری خداحافظی کرد.

بایرن مونیخ با این شکست ۸۴ امتیازی باقی ماند. این تیم از هفته ها قبل قهرمانی خود را مسجل کرده بود.

تیم دورتموند که تا قبل از هفته پایانی در رده سوم قرار داشت در دیداری حساس برای تصاحب این رده به مصاف هوفن هایم رفت و در زمین این تیم ۳ بر یک شکست خورد.

با این نتیجه هوفن هایم ۵۵ امتیازی شد و بخاطر تفاضل گل بهتر نسبت به دورتموند رده سوم را از آن خود کرد. هوفن هایم برای نخستین بار در تاریخ این باشگاه راهی لیگ قهرمانان اروپا شد. شالکه نیز با ۶۳ امتیاز نایب قهرمان این فصل بوندس لیگا شده است.

در انتهای جدول وولفسبورگ، هامبورگ و کلن به ترتیب در رده های شانزدهم، هفدهم و هجدهم جدول قرار گرفتند.

تیم هامبورگ بعد از ۵۴ سال به دسته دوم سقوط کرد. این برای نخستین بار بود که دایناسورها به رده پایین تر سقوط می کردند. هواداران هامبورگ که از این اتفاق ناخشنود بودند با پرتاب مواد آتش زا مانع به پایان رسیدن دیدار این تیم برابر گلادباخ شدند.

نتایج دیدارهای روز پایانی بوندس لیگا به این شرح است:

* بایرن مونیخ یک - اشتوتگارت ۴
* هوفن هایم ۳ - دورتموند یک
* هرتابرلین ۲ - لایپزیگ ۶
* فرایبورگ ۲ - آگزبورگ صفر
* شالکه یک - فرانکفورت صفر
* بایرلورکوزن ۳ - هانوفر ۲
* هامبورگ ۲ - مونشن گلادباخ یک (بازی متوقف شد)
* ماینتس یک - وردربرمن ۲
* وولفسبورگ ۴ - کلن یک

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.