قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: تا اواسط هفته، منطقه به طور متناوب تحت تأثیر امواج ناپایدار قرار خواهد داشت که پیامد آن در بعضی ساعات افزایش ابر، بارش های رگباری گاهی همراه رعد و برق، وزش باد و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

هوای قزوین بارانی می شود

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین گزارشی را از وضعیت آب و هوای استان قزوین ارائه داد و اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی همچنان تا اواسط هفته، منطقه به طور متناوب تحت تأثیر امواج ناپایدار قرار خواهد داشت که پیامد آن در بعضی ساعات افزایش ابر، بارش های رگباری گاهی همراه رعد و برق، وزش باد و احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: وضعیت آب و هوای استان قزوین از ساعت ۱۲ امروز تا روز بعد به صورت صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر افزایش ابر، در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد با احتمال تگرگ پیش بینی می شود؛ وضعیت آب و هوای این استان در روز دوشنبه تا روز سه شنبه نیز به صورت کمی ابری، بتدریج افزایش ابر، از بعدازظهر در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد با احتمال تگرگ است.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین عنوان کرد: وضعیت آب و هوای این استان از ساعت ۱۲ روز سه شنبه تا روز بعد به صورت صاف تا کمی ابری، از بعدازظهر افزایش ابر، در پاره ای مناطق رگبار و رعد و برق و وزش باد با احتمال تگرگ پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی به بیشینه و کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته پرداخت و بیان کرد: کمینه دما در شهرستان آوج با ۴ درجه سلسیوس بالای صفر و بیشینه دما مربوط به شهر رازمیان با ۲۰ درجه سلسیوس بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.