مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی گفت: کار برادران عبدولی را به هیچ عنوان تایید نمی‌کنم و نمی‌خواهم توجیه کنم، اما برخی مواقع در ورزش ناخواسته این اتفاقات رخ می‌دهد.

واکنش مدیر فنی تیم های ملی کشتی به درگیری فیزیکی برادران عبدولی

به گزارش قدس آنلاین،   احد پازاج در گفت‌وگو با فارس، درباره مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: کشتی‌های خوبی را شاهد بودیم بخصوص در کشتی‌فرنگی جذابیت مسابقات بالا بود و تمام مدعیان برای اثبات شایستگی‌های خود آمده بودند.

وی ادامه داد: از برخی کشتی‌گیران رضایت کامل داشتیم البته برخی هم نتوانستند آنطور که باید خودی نشان دهند. به همین نفرات باید میدان بدهیم و اگر روی آنها سرمایه‌گذاری کنیم و زمان بدهیم می‌توانیم نه‌تنها برای بازی‌های آسیایی و جهانی امسال بلکه با توجه به شرایط سنی آنها بهره لازم را از آنها در سال‌های آینده و حتی المپیک ببریم.

مدیر فنی تیم‌های ملی کشتی فرنگی درباره درگیری‌های رخ داده توسط برادران عبدولی گفت: کار آنها را به هیچ عنوان تایید نمی‌کنم و نمی‌خواهم توجیه کنم، اما برخی مواقع در ورزش ناخواسته این اتفاقات رخ می‌دهد. تا زمانی که کمیته انضباطی رای خود را اعلام نکند ما هم نمی‌توانیم نظری بدهیم.

پازاج درباره غایبان مرحله نهایی انتخابی تیم ملی گفت: این افراد دو دسته بودند؛ نفراتی که مجوز داشتند و می‌توانند فدراسیون کشتی را مجاب کنند و تاییدیه لازم را از کمیته پزشکی بگیرند. شرایط این افراد در شورای فنی مطرح خواهد شد که اگر تایید شود برای آنها برنامه‌ریزی می‌کنیم.

وی افزود: آنها هم که بدون دلیل غیبت داشتند از همین حالا بدانند که شانسی برای ملی‌پوش شدن نخواهند داشت؛ کما اینکه کسانی هم که مجوز بگیرند آنقدر این روند سخت و دشوار و قانونمند است که بعید می‌دانم شانسی برای رسیدن به دوبنده تیم ملی داشته باشند، اما مطمئن باشید با همین نفرات تمام تلاشمان کسب بهترین نتیجه در بازی‌های آسیایی و سپس مسابقات جهانی است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.