قزوین_ مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین از برگزاری ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با عنوان «قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» در این استان خبر داد.

ششمین کنفرانس بین المللی «افق نو» در قزوین برگزار می شود

ساسان کرمی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: با عنایت به جایگاه رفیع و رسالت آستان قدس رضوی، شایسته است که این مجموعه با تأسی به سیره عالم آل محمد (ص)، حضرت علی بن موسی الرضا (ع) به عنوان پرچمدار اسلام ناب محمدی زمینه ارتباط و گفتگوی بین علما، فرهیختگان، اندیشمندان و فعالان اثرگذار در ادیان و ملل مختلف را فراهم آورد.

وی افزود: در همین راستا طراحی و اجرای طرح های معرفتی، فرهنگی و علمی در سطح کشور و جهان اسلام برای مخاطبان از اقشار، ملل و ادیان مختلف به منظور توسعه ظرفیت های این آستان مقدس در اجرای برنامه ها و تعامل با مخاطبان، اقدامی ارزشمند و ماندگار بوده که حجت الاسلام سیدابراهیم رئیسی تولیت معزز این آستان در راستای اجرای مفاد حکم مقام معظم رهبری مدظله العالی مبنی بر بهره گیری از ظرفیت فرهنگی عظیم آستان قدس و اثرگذاری در فضای عمومی کشور و جهان اسلام بدان همت گمارده است.

مسئول شبکه جوانان رضوی استان قزوین بیان کرد: در راستای این مأموریت ارزشمند، ششمین کنفرانس بین المللی افق نو با عنوان«قدس، پایتخت همیشگی فلسطین» با همکاری مؤسسه افق نو و شبکه جوانان رضوی با حضور شخصیت های شاخص ضد صهیونیست از اروپا و آمریکا در تاریخ ۲۲تا ۲۴ اردیبهشت در مشهد مقدس و در تاریخ ۲۵ و ۲۶ اردیبهشت ماه نیز در استان قزوین برگزار می شود.

​کرمی به سایر برنامه های ششمین کنفرانس بین المللی افق نو در استان قزوین پرداخت و عنوان کرد: دیدار و نشست با مسئولان، برگزاری نشست های تخصصی با حضور اصحاب رسانه، دانشجویان، طلاب و بازدید از مراکز تاریخی و ملی قزوین در مدت دو روز اشاره کرد.

وی اضافه کرد: برگزاری نشست خبری در ساعت ۱۰ صبح روز چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ماه سال جاری از برنامه ویژه این نشست است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.