همدان- مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان با اشاره به اینکه اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه‌های تاکسی در کشور موفقیت‌آمیز نبود، گفت: نمی‌خواهیم تجربه برخی از استان‌ها را در اجرای این طرح تکرار کنیم.

طرح پرداخت الکترونیک کرایه‌ تاکسی در کشور موفقیت‌آمیز نبود

به گزارش قدس آنلاین ،مهران حاجیان در خصوص عدم راه‌اندازی طرح پرداخت الکترونیک کرایه‌های تاکسی‌ در همدان اظهار کرد: منتظر نظر شورای معاونین و مدیران سازمان شهرداری در اجرای این طرح هستیم.

وی با بیان اینکه طرح مورد نظر در برخی از استان‌ها با مشکل مواجه شده و به همین خاطر باید با بررسی تمام جوانب آن را اجرایی کرد، گفت: اجرای طرح پرداخت الکترونیک کرایه‌های تاکسی در همدان پیچیدگی خاص خود را دارد و باید از چند وجه بررسی شود.

مدیر معاونت تاکسیرانی و حمل و نقل بار شهری و حومه شهرداری همدان با بیان اینکه مردم، بانک‌ها، تاکسیداران و ... درگیر این طرح هستند که باید به درستی و حساب شده پیش رفت، ادامه داد: با برگزاری جلسات مختلف به دنبال شرایطی بودیم که بهترین ساز وکار برای همشهریان، گردشگران و رانندگان فراهم ‌شود.

وی با اشاره به اینکه اجرای طرح در کشور موفقیت‌آمیز نبوده و نمی‌خواهیم تجربه برخی از استان‌ها را تکرار کنیم، افزود: در شهر اصفهان ۱۳ هزار راننده تاکسی هر کدام ۳ میلیون تومان در اجرای این طرح هزینه کرده‌اند اما در نهایت اجرای طرح لغو شده است.

حاجیان افزود طی جلسه‌ای که با مسئول IT سازمان تاکسیرانی داشتیم، نهایت سعی ما اجرای به درستی طرح و جلوگیری از مشکلات احتمالی است.

منبع فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.