سرمربی جدید تیم ملی تیراندازی ایران در مراسم معارفه خود گفت: کاملا از ظرفیت تیراندازی ایران خبر دارم و بدنبال موفقیت با این تیم خواهم بود.

الکساندر سماکین: کاملا از ظرفیت تیراندازی ایران خبر دارم/ هیچ ورزشکاری حاشیه امنیت ندارد

به گزارش قدس آنلاین، الکساندر سماکین سرمربی جدید تیم ملی تپانچه ایران امروز در جلسه معارفه خود در حضور تیراندازان ایرانی اظهار کرد: پس از ۱۲ سال به تهران بازگشتم و از این حضور خرسندم. من شناخت خوبی نسبت به ورزشکاران تیرانداز ایران دارم و می دانم آنها چه ظرفیت و پتانسیلی دارند.

او گفت: من آمده ام تا با ایجاد یک فضای تعاملی مناسب با ورزشکاران و مربیان ایرانی، برای موفقیت کار و تلاش کنم و از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

 در این مراسم علی دادگر رئیس فدراسیون نیز با اشاره به زمان باقی مانده تا بازیهای آسیایی جاکارتا به مربی اوکراینی و ملی پوشان تپانچه تاکید کرد شبانه روز کار و تلاش کنند تا پرچم ایران در این دوره از بازیها به اهتزاز درآید

وی ادامه داد:  مسابقات مونیخ آلمان، رقابتهای کسب سهمیه المپیک و مسابقات متعددی را پیش رو داریم، در اینجا اعلام می کنم هیچ فردی در حاشیه امنیت نیست و اگر کوتاهی و یا رفتاری غیر حرفه ای شاهد باشیم بدون شک با مسببان آن برخوردار می کنیم چرا که همه ما نسبت به عملکرد خود باید پاسخگو باشیم.
پس از این نشست نخستین تمرین تیم ملی تپانچه با حضور الکساندر سماکین برگزار شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.