کرج - شورای پنجم شهر کرج که پیش از این به نظر می رسید به دلیل نزدیکی نگاه های سیاسی همگراتر از ادوار گذشته پارلمان شهری عمل کند نتوانسته در ۸ ماه گذشته پاسخگوی انتظارت عمومی باشد.

تداوم روزهای پرالتهاب شورای پنجم/فرصت سوزی به سبک پارلمان شهری کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، جلسه صبح  یکشنبه(امروز) شورای شهر کرج که قرار بود تکلیف شهردار کرج را مشخص کند بازهم به میدانی برای دلخوری ها وترک جلسه از سوی برخی اعضا همراه شد تا افکار عمومی شاهد فرصت سوزی مدیریت شهری در روزهای پرمشکل کنونی باشد.

پس از عدم به نتیجه رسیدن جلسه هفته گذشته شورای شهر و پیامک بامدادی رییس شورا که منجر به برگزار نشدن جلسه در روز چهارشنبه شد همگان این تصور را داشتند که امروز فرایند انتخاب شهردار کرج به مانند پایتخت به پایان می رسد و کلیددار شهر مشخص خواهد شد.

جلسه با نطق پیش از دستور برخی اعضا و ارائه گزارشی از سرپرست شهرداری کرج آغاز شد اما هر چه جلسه به جلوتر رفت گلایه ها و اعتراض برخی اعضا به روند جلسه و موضوعات مطرح شده شکل تندتری به خود گرفت ودرنهایت با ترک جلسه از سوی برخی اعضا همراه شد.

اما این پایان کار نبود و با تلاش چند عضو شورا زمینه حضور اصلی ترین گزینه شهرداری کرج در صحن مهیا شد ومجید سریزدی این فرصت را پیدا کرد تا به عنوان گزینه اصلی ۸ عضو شورا به ارائه برنامه ها خود بپردازد.

برخی اعضای شورای شهر نیز پس از ارائه برنامه های سریزدی به طرح سوال پرداختند واین گونه به نظر می رسید که قرار است پس از روزهای متوالی تکلیف شهرداری کرج وسکاندار آن مشخص شود اما رییس شورا اعلام کرد به دلیل اتمام وقت ومشکلات جسمی اش امکان ادامه جلسه مقدور نیست وادامه آن را به جلسه فوق العاده فردا موکول کرد.

این تصمیم غیر منتظره نبیونی اما با واکنش شدید برخی اعضا و خبرنگاران روبرو شد تا یک روز خبرساز دیگر در عمر کوتاه شورای شهر پنجم رقم بخورد.

واقعیت آن است که شهرداری کرج در روزها و هفته های اخیر با کوهی از مشکلات مالی وعدم تامین درآمدهای تعریف شده روبرو است واین در حالی است که نمایندگان مردم در پارلمان شهری هنوز نتوانسته اند نگاه ها و تفکرات خود برای انتخاب شهردار را اصطلاحا یک کاسه کنند و رویه واحد را در پیش بگیرند.

انتظار شهروندان کرجی این است که نمایندگان آنها در شورای شهر هرچه سریعتر با مبنا قراردادن خردجمعی فرایند معرفی شهردار را به سرانجام برسانند و به حواشی  ماه های اخیر پایان دهند.

معرفی دو سرپرست و یک شهردار در کمتر از ۸ ماه کارنامه قابل دفاعی برای ۱۳ عضو شورای شهر کرج در نزد افکار عمومی نیست لذا ضروری است تا هر چه سریعتر موضوع معرفی شهردار کلانشهر کرج تعیین تکلیف شود و شهر در مسیر آرامش وثبات مدیریتی قرار بگیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.