همدان- عضو شورای اسلامی شهر همدان گفت: اجرای طرح شورای اجتماعی محلات بدون تردید مشارکت شهروندان را در مدیریت شهری افزایش می دهد.

شورای اجتماعی محلات مشارکت شهروندان را افزایش می دهد

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی شورای اسلامی شهرهمدان، اکبر کاوسی امید  در گفتگوی اظهار کرد: طرح شورای اجتماعی محلات می تواند باعث نگاه ریزبینانه تر مدیریت شهری در مشکلات محلات و هم چنین برانگیختن حس مشارکت شهروندی و مدیریت بهتر شهر و در نهایت افزایش رضایتمندی مردم همدان شود.

وی اضافه کرد: شهرداری باید با اتکا به مشارکت شهروندان و با بهره گیری از منابع مردمی ، شهر را اداره و طرح های شهری را اجرا کنند.

کاوسی با تاکید بر لزوم تقویت و بازنگری در ساختار فعلی نواحی شهرداری همدان افزود: در سال های گذشته با ایجاد ۱۲ ناحیه شهرداری در نقاط مختلف همدان ظرفیت مناسبی برای تسریع و تسهیل در ارائه خدمات شهری ایجاد و منجر به ایجاد توقع به حق در مردم شد.

وی افزود: اما در سال های اخیر از این فرصت ایجاد شده به نحو مطلوب استفاده نشد و برخی از محلات نیز به لحاظ خلاقیت های فردی گام های موثر برداشته شد.

عضو شورای شهر همدان در ادامه بیان کرد: این در حالی است که با خدمات بهتر و ایجاد عدالت متوازن در خدمات رسانی به خصوص در محلات کم برخوردار، می توان شهروندان را به پرداخت عوارض و بهای خدمات ترغیب کرد.

کاوسی در پایان سخنانش اضافه کرد: در همین راستا توجه ویژه به نواحی شهرداری و اجرای درست برنامه های تدوین شده در این بخش می تواند ضمن کاهش روزمرگی ، موجب سیاستگذاری بهتر در امور کلان منطقه و جذب درآمدهای پایدار شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.