همدان - کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر از هزینه ۳۰ میلیون تومانی این اداره برای زائران کربلا در سال جاری خبر داد.

هزینه ۳۰ میلیون تومانی اوقاف ملایر برای زائران کربلا

به گزارش قدس آنلاین به نقل ازروابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، ابراهیم حسین‌خانی اظهار کرد: در راستای نیت واقفان امسال برای دومین سال ۲۰ نفر از افراد بی‌بضاعتی که تا کنون به سفر کربلا نرفته‌ بودند توسط اداره اوقاف و امور خیریه ملایر به این سفر معنوی اعزام شدند.

وی گفت: این افراد در اردیبهشت ماه امسال به این سفر معنوی اعزام شدند که برای هر کدام از آنها یک‌میلیون و ۳۰۰ هزار تومان از سوی اداره اوقاف و امور خیریه و جمعا مبلغ ۳۰ میلیون تومان برای سفر این افراد هزینه شد.

کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر با اشاره به اینکه سال گذشته تعداد ۶ نفر به این سفر معنوی اعزام شده بودند افزود: تعداد افراد اعزام شده به سفر کربلا امسال ۷۰ درصد رشد داشته است.

وی در ادامه با اشاره به برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه ملایر در ماه رمضان نیز گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان برنامه‌های ضیافت الهی در ۱۰ بقعه متبرکه شهرستان برگزار می‌شود.

حسین‌خانی از اعزام ۱۵ نفر از مبلغان از سوی اداره اوقاف ملایر به بقاع متبرکه مناطق مختلف در ماه رمضان خبر داد و گفت:‎‌ اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی، اقامه نماز، مشاوره خانواده، پاسخگویی به مسائل شرعی و ترتیل و تفسیر قرآن کریم و... از برنامههای این مبلغان است.

وی از اطعام ۱۵ هزار نفر از نیازمندان شهرستان ملایر در ماه رمضان توسط اداره اوقاف خبر داد و افزود: این اطعام از محل موقوفات سیف‌الدوله و دیگر واقفان در راستای نیت واقفان انجام می‌شود.

کارشناس مسئول فرهنگی اداره اوقاف و امور خیریه ملایر برگزاری مراسم لیالی پرفضیلت قدر در بقاع متبرکه و دیگر مکان‌های شهرستان، برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاریان برجسته، تجلیل از برگزیدگان مسابقات قرآن اوقاف، تخفیفات ۵۰ درصدی درمانگاه موقوفه دندانپزشکی اوقاف برای نیازمندان، پرداخت ۲۴ میلیون تومان به دانش‌آموزان بی‌بضاعت، کمک‌های مالی به بیماران صعب‌العلاج و سرطانی و... از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده اداره اوقاف در ماه رمضان دانست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.