همدان - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اعزام ۱۰ مُبلغ طی ماه مبارک رمضان به بقاع متبرکه شهرستان خبر داد.

اعزام ۱۰ مُبلغ به بقاع متبرکه ملایر طی ماه رمضان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان همدان ، رئیس  اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر از اعزام ۱۰ مُبلغ طی ماه مبارک رمضان به بقاع متبرکه شهرستان خبر داد و گفت: از این تعداد امامزاده عبدالله(ع) شهر ملایر، تکیه حضرت ابوالفضل(ع)، مقبره مرحوم سیف‌الدوله و امامزاده ابراهیم طجر سامن، جزء بقاع متبرکه شاخص محسوب می‌شوند.

حجت‌الاسلام والمسلمین ابوذر عباسی با اشاره به برنامه‌های فرهنگی این اداره طی ماه مبارک رمضان به اطعام و پذیرایی از ۳۵۰ نفر بیمار سرطانی مربوط به مؤسسه محک به همراه خانوده ایشان اشاره کرد و افزود: در راستای تکریم خانواده معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان ۳۰۰ بلیط استخر بین خانواده‌های ایشان توزیع شد.

وی خاطرنشان کرد: در بحث حمایت از دانش‌آموزان، دانشجویان و طلاب بی‌بضاعت نیز در راستای اجرای نیات واقفان خیراندیش ملایری کمک‌هزینه تحصیلی به مبلغ ۳۰ میلیون تومان بین این افراد توزیع شد همچنین مبلغ ۲۴۰ میلیون تومان به عنوان کمک هزینه درمان به بیماران صعب‌العلاج، خاص و بیماران پروانه‌ای پرداخت شد.

عباسی از برگزاری مراسم ویژه شب‌های قدر و سخنرانی در بقاع متبرکه و اطعام روزه‌داران نیازمند از محل نیات واقفان در طول ایام ماه مبارک رمضان خبر داد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان ملایر در بخش دیگری از سخنانش به برگزاری مسابقات مرحله شهرستانی قرآن اوقاف و امور خیریه ملایر اشاره کرد و گفت: امسال این مسابقات از مرحله شهرستانی آغاز می‌شود و برگزیدگان رشته‌های مختلف به مراحل بالاتر راه‌ پیدا می‌کنند.

عباسی با بیان اینکه این دوره از مسابقات با حضور خواهران و برادران شرکت‌کننده در دانشکده علوم قرآنی ملایر برگزار شد، افزود: این رقابت در رشته‌های مختلف، حفظ ۵ جزء، حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و حفظ کل، قرائت، اذان‌گویی ویژه برادران، دعاخوانی و معارف برگزار شد.

وی خاطرنشان کرد: ثبت‌نام مسابقات معارف حفظ موضوعی، تفسیر سوره حجر و نهج‌البلاغه نیز تا ۲۰ اردیبهشت‌ماه ادامه داشت و احتمالاً مسابقات معارف نیز ۱۰ خردادماه برای نخستین‌بار به صورت الکترونیکی در ملایر برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.