اصفهان- جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشفیات گسترده پلیس این استان در قالب قرارگاه «اقدام و عمل» در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و برحسب وظیفه ذاتی نیروی انتظامی خبر داد.

کشفیات گسترده پلیس استان اصفهان رونمایی می‌شود

سرهنگ حسین حسین‌زاده در گفت و گو با خبرنگار قدس‌آنلاین اظهارکرد: از هفته گذشته در قرارگاه عملیاتی «اقدام و وعمل» استان اصفهان مانور عملیاتی «مرصاد» با هدف مبارزه با قاچاق کالاو مواد مخدر و دستگیری سارقان‌حرفه‌ای و سابقهدار اجرا شده و پایان این مانور عملیاتی فردا خواهد بود.

وی با بیان اینکه سبزپوشان پلیس اصفهان با تدابیر اتخاذ شده نزدیک ۶.۵ میلیارد تومان انواع کالاهای قاچاق را کشف و ضبط کرده‌اند، ادامه داد: بیشتر این کالاها در حال ورود به شهر اصفهان بود که در گلوگاه‌های ایست و بازرسی با تیزهوشی ماموران و استفاده از دستگاه های مدرنی همچون «ایکس‌ری» که در ایستگاه بازرسی شهید شرافت شهرستان نایین مورد بهره برداری و استفاده قرار گرفت، کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به کشف محموله‌های سنگین انواع کالاهای قاچاق، خاطرنشان کرد: فردا(سه شنبه) رونمایی از کشفیات گسترده پلیس این استان با تشکیل قرارگاه «اقدام و عمل» در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری و برحسب وظیفه ذاتی نیروی انتظامی، با حضور مقامات استانی برگزار می‌شود.

وی افزود: کارگاهان مبارزه با موادمخدر با تلاش های مجدانه خود طی هفته گذشته ۱.۵ تن انواع مواد مخدر را قبل از اینکه به محل های مصرف برسد، کشف و ضبط کردند.

سرهنگ حسین زاده تاکیدکرد: یگان تکاوری فرماندهی انتظامی استان اصفهان در پوشش راه‌های فرعی به صورت گشت‌های کمین بسیار خوب عمل کرده و اقدامات انجام شده در گلوگاه های بازرسی استان نیز تحسین برانگیز بوده است.

وی با بیان اینکه اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان موفق به انهدام چند باند بزرگ قاچاقچیان مواد مخدر شده‌اند، گفت: تمام پارامترهای نظامی در استان اصفهان مثبت است به طوری که کشفیات ما ۸۰ درصد رشد داشته و در زمینه مبارزه با قاچاق کالا فعالیت‌های خوبی انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.