زاهدان- رئیس دادگستری سیستان و بلوچستان گفت: حمایت از کالای ایرانی شعار نیست بلکه نیاز مهم کشور است که باید محقق شود.

امروز حمایت از کالای ایرانی نیاز مهم کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین ،حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در اجلاسیه تبیین شعار سال ۹۷ ( حمایت از کالای ایرانی ) که با حضور مسئولین استانی و تولیدکنندگان داخلی برگزار شد ، اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در پی نامگذاری و توجهی که به وضعیت اقتصادی دارند امسال را با نام حمایت از کالای ایرانی نامگزاری کرده اند که برگزاری این جلسه نشان از توجه مسئولین استان به فرمایش مقام معظم رهبری است.

وی خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری توجه ویژه ای به مسائل اقتصادی دارند چرا که امروز نظام اسلامی در مسائل اقتصادی رو در رو با نظام استکبار قرار دارد.

حجت الاسلام والمسلمین حمیدی اذعان داشت : نظام اسلامی با تمهیدات نظامی توانسته به اقتدار کامل برسد و امروز هیچ ابرقدرتی اجازه تهدید نظامی ندارد.

وی گفت: مبارزه در مسائل فرهنگی و جنگ اقتصادی همیشه از سوی دشمن مطرح بوده که به خوبی با شناخت مقام معظم رهبری مدیریت شده است.

وی با بیان اینکه شعار امسال تنها خطاب به مسئولین نیست، عنوان کرد: وابستگی به مصرف کالاهای خارجی باید کم شود و مصرف کالاهای ایرانی به عنوان فرهنگ در جامعه نهادینه شود.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت تولیدات ایرانی باید ارتقا پیدا کند، افزود: تولیدات ایرانی باید به سمتی برود که با دنیا رقابت کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.