۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۹
کد خبر: 600232

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه از دیدن ترکیب بازی رفت استقلال خوشحال شده بود، گفت: فوتبال پینگ پنگ نیست و ما هم فردا هجومی بازی خواهیم کرد.

خوشحالی قلعه نویی از دیدن ترکیب استقلال

به گزارش قدس آنلاین، امیر قلعه نویی در نشست خبری پیش از بازی ذوب آهن با استقلال در دیدار حذفی لیگ قهرمانان آسیا گفت: ابتدا جا دارد قهرمانی بانوان ایران در جام ملتهای فوتسال آسیا را تبریک می گویم. بانوان باعث عزت و شرف جامعه هستند. ان شاءالله یکسری محدودیت ها برداشته شود و این عزیزان در عرصه جهانی هم بدرخشند.

وی گفت: درباره بازی با استقلال باید بگویم دو نیمه داریم. یک نیمه انجام شده و نیمه سرنوشت فردا است. در بازی رفت و از دقیقه ۳۵ رحمتی به بهترین بازیکن استقلال تبدیل شد. قبل از گل هم چهار دقیقه روی دروازه استقلال بودیم.

قلعه نویی تاکید کرد: نیمه اصلی فردا و در زمین آزادی است. زمین آزادی کیفیت دارد و خوشحالم در این زمین بازی می کنیم. دو بازیکن تاثیرگذارمان را نداریم. با استقلال فرق داریم. استقلال جایگزین هایی دارد که با هم تفاوت زیادی ندارند ولی ما دو نفر از خط دفاعی را نداریم. تصمیمان این است هجومی تر بازی کنیم. 

سرمربی ذوب آهن تاکید کرد: فوتبال تمام می شود و می رود. به هر تیمی هم که صعود کند از الان تبریک می گویم. ما دنبال فضای مجازی نیستیم. متاسفم برای بعضی از آقایان؛ رفتارهایی در فضای مجازی کردند که در شان خودشان بود. چه کسی الان درباره قهرمانی پرتغال حرف می زند؟ تمام شد و رفت. ولی بعضی آقایان جوری رفتار کردند که دارند با فرهنگ باشگاه استقلال بازی می کنند. فرهنگ استقلال اصیل است. 

قلعه نویی سپس خطاب به خبرنگاران گفت که یک نفر از شما به سئوال من درباره تعویض در بازی رفت پاسخ بدهد. وی گفت: ما یک هافبک فانتزی آوردیم. آیا وریا غفوری مصدوم شد؟ چرا بازی قبل این حرفها مطرح نشد؟ چرا بعد از فینال جام حذفی خرمشهر که یک عده به استقلال اضافه شدند، این حرفها را زدند. بیایید از برد و باخت فوتبال لذت ببریم. آقایان می گویند ما در مراسم جشن برانکو رفته ام. یک مراسم بزرگداشت گذاشتند برای یک مربی خارجی که من هم طبق منش ایرانی به این مراسم رفتم. الکس فرگوسن بعد از بازی سیتی و یونایتد، گواردیولا را به شام دعوت کرد. وظیفه شما این است که اینها را از جامعه فوتبال دور کنید. اینها دارند از فوتبال کاسبی می کنند و دنبال سهم خواهی هستند. آقای سلطانی فر هم یقینا رسیدگی می کند.

وی گفت: وقتی ترکیب بازی رفت استقلال را دیدم، خوشحال شدم. آنها ۶ بازیکن دفاعی و درگیرانه گذاشته بودند. هم آنها و هم ما فردا یک مدل دیگر بازی می کنیم و هجومی تر خواهیم بود. ما با ترکیب و سیستم خودمان رفتیم. هدفمان این بود که گل نخوریم. دوست داریم فردا زود به گل برسیم.

سرمربی ذوب آهن در خصوص دیدار فردا و اینکه آیا تیمش دنبال بازی زیباست یا نتیجه، گفت: ما در بازی رفت حدادی فر را وارد زمین کردیم و یک دفاع کم کردیم. در بازی رفت، بدترین خطا را داریوش شجاعیان انجام داد. آیا رئال و بارسا با هم پینگ پنگ بازی می کنند؟ خطاهایی که روی بازیکنان ما شد، شدتش بیشتر بود. هدف تعویضمان هم آوردن یک هافبک بازیساز بود. ما فردا دنبال یک بازی هجومی هستیم ولی باید خط هافبکشان را کنترل کنیم.

قلعه نویی درباره زمان انتشار لیست تیم ملی تصریح کرد: اگر این لیست فرداشب منتشر می شد اتفاقی نمی افتاد. ما و استقلال ۷ نفر بازیکن در تیم ملی داریم. این در روحیه تیمی بازیکنان تاثیر دارد. شاید بعضی از بازیکنان ما هم توقع داشتند در تیم ملی باشند. اگر شما با العین بازی داشتید، انتشار لیست تیم ملی مشکلی نداشت. الان با تیم ایرانی بازی داریم که پنج، شش نفر در تیم ملی دارد. 

خبرنگاری به امیر قلعه نویی گفت که فدراسیون وظیفه داشته اسامی تیم ملی را به فیفا ارسال کند. سرمربی ذوب آهن  گفت: کاش ارسال می کردند ولی اعلام نمی کردند. 

وی در خصوص اینکه اگر ذوب آهن فردا صعود کند جو منفی علیه او شکل می گیرد، گفت: من به این فضا عادت کرده ام. البته یکسری در فضای مجازی این حرفها را مطرح می کنند که این توهین ها به خودشان و خانواده شان تقدیم می شود.

همچنین وحید بوحمدان بازیکن ذوب آهن درباره بازی گفت: بازی با استقلال در ورزشگاه آزادی سخت تر است ولی انگیزه زیادی داریم تا از اندوخته خودمان محافظت کنیم و به مرحله بعد مسابقات برویم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.