ایرانشهر-وزیر کشور بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان طی حکمی مجتبی شجاعی را به‌عنوان فرماندار شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

فرماندار شهرستان دلگان منصوب شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، وزیر کشور بنا به پیشنهاد استاندار سیستان و بلوچستان طی حکمی مجتبی شجاعی را به‌عنوان فرماندار شهرستان دلگان در استان سیستان و بلوچستان منصوب کرد.

«مجتبی شجاعی» پیش از این انتصاب بخشدار بخش ساحلی و مرزی زرآباد کنارک، بخشدار مرکزی خاش، کارشناس کالای قاچاق استانداری، کارشناس منطقه نفتی زاهدان، نویسنده ۶ عنوان کتاب در حوزه های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، ارائه مقالات متعدد در بخش های اقتصادی، سیاسی و اجتماعی و...، رتبه نخست جشنواره نخبگان استانی و رتبه دوم جشنواره نخبگان کشوری در بخش تالیف کتاب و ارایه مقاله، پژوهشگر برتر استان در چند دوره، سابقه فعالیت و همکاری با مطبوعات و رسانه ها به عنوان کارشناس، بخشدار نمونه استان در چندین دوره و ... را در کارنامه کاری خود دارد.
شجاعی از جمله مدیران با اخلاقی است که با توجه به تلاش هایشان در رفع  مسایل و مشکلات مردم از هیچ کوششی دریغ نورزیده و همواره مورد حمایت مردم  بوده است که امید می رود  در پیشرفت و توسعه  شهرستان  دلگان با یاری مردم و مسوولان همواره موفق  باشد.

همچنین هوشنگ بامری فرمانداراسبق دلگان طی پیامی از همکاران اداری خداحافظی  کرد.

متن پیام ایشان بشرح ذیل است:

بسمه تعالی

مسئولیت در فرمانداری شهرستان دلـــگان توفیقی بود که خداوند تبارک و تعالی نصیب این حقیر کرد و از بابت همه نعمت و فرصت های فراهم شده بر خود فرض و واجب می دانم که در همه حالات شکرگزار درگاه آن حکیم توانا باشم.

اینجانب ضمن تبریک پیشاپیش ماه پر فضیلت رمضان المبارک و تشکر و قدردانی از همه عزیزان و بزرگوارانی که همواره مورد الطاف و مراحم آن ها بوده ام به ویژه سیددانیال محبی نیا استاندار  سیستان و بلوچستان، ائمه جمعه و جماعات تشیع وتسنن  ، نماینده مردم شهرستانهای ایرانشهر ،سرباز،فنوج و دلگان  در مجلس شورای اسلامی، معاونین استاندار و مدیران کل استانداری، مدیران کل، مدیران و روسای پرتلاش ادارات استان و شهرستان، فرماندهان و مسئولین نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی، روسا و مسئولین اتحادیه ها و اصناف، روسا و اعضای  شوراهای اسلامی روستاها،شورای شهر، شهردار و دهیاران زحمت کش و پر تلاش، دبیران و روسای  احزاب و گروه های سیاسی، مسئولین و اعضای خدوم تشکل های مردم نهاد، اصحاب دلسوز مطبوعات و اهالی فعال رسانه، فرهنگیان ، کارگران و کارآفرینان زحمت کش، دانشگاهیان، حوزه مشاورین جوان و امور بانوان فرمانداری و دانشجویان فرهیخته و هر فردی از آحاد جامعه که در این مدت فرمانداری شهرستان دلـــگان  را راهنما و کمک کار بوده اند صمیمانه قدردانی نموده و هیچ گاه تلاش آن ها را فراموش نخواهم کرد. از همکاری و مساعی همکاران وفادارم در مجموعه فرمانداری و بخشداری های مرکزی و جلگه نیز کمال سپاس گزاری را دارم.

امید دارم که مردم بزرگوار و شریف شهرستان ضمن عفو و گذشت از قصور و کوتاهی های اینجانب، همواره این فرزند کوچک خود را از دعای خیر خود فراموش نکنند و در هر مسئولیتی که باشم قطعاً خدمتگزاری به این بزرگواران، یک فرصت و عرصه ای خواهد بود که همواره قدردان می باشم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.