کرج- مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز از ممنوعیت اجرای موسیقی در برنامه های مختلف با عنوان جشن رمضان در این استان خبرداد.

ممنوعیت اجرای موسیقی در جشن های رمضان /اجرای ویژه برنامه «روزه اولی ها» در کرج

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، ناصر مقدم در نشست خبری با اصحاب رسانه که صبح امروز دوشنبه برگزار شد اظهار کرد: این ممنوعیت شامل اجرای زنده موسیقی در دو بخش پاپ وسنتی و اجرای صحنه ای(پلی بک) می شود.

وی ادامه داد: سال های گذشته بعضا دیده می شد که با اجرای برنامه های موسیقی شان و حرمت این ماه حفظ نمی شد وبا توجه به اینکه ماه رمضان ماه خودسازی است لذا این ممنوعیت در این ایام اعمال می شود.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز با تاکید براینکه به هیچ گروه و موسسه ای برای اجرای موسیقی در ایام ماه مبارک رمضان مجوز نداده ایم گفت: این تصمیم به شکل استانی است و با هماهنگی دستگاه های مرتبط گرفته شده است.

مقدم به برنامه های تدوین شده این اداره کل در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد وگفت: نمایشگاه قرآن وعترت در شهرستان های استان، محفل انس با قرآن در کرج وشهرستان ها، تجلیل از خادمان قرآن وعترت، عصر شعر قرآن وعترت و نمایش خیابانی با مضامین قرآنی در این ماه به اجرا در خواهد آمد.

مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان البرز از اجرای ویژه برنامه روزه اولی ها برای نخستین بار خبرداد و گفت: این جشن برای یک هزار دختر و پسر در کرج به اجرا در می آید.

وی تصریح کرد: در این جشن ضمن اجرای برنامه های متنوع فرهنگی ضیافت افطار برای حاضرین ترتیب داده شده است.

این مسئول درپایان با تاکید براینکه فضای معنوی این ماه با اجرای برنامه های مختلف باید حفظ شود گفت: برای اجرای برنامه های تدوین شده جلسات مختلفی با دستگاه های مختلف برگزار شده وسازمان فرهنگی هنری شهرداری کرج و اتحادیه موسسات قرآنی ما را یاری می کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.