قدس آنلاین:رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی از احتمال حضور دو تیم خراسانی در رقابت‌های سوپرلیگ بسکتبال کشور خبر داد.

احتمال حضور دو تیم خراسانی در مسابقات سوپرلیگ بسکتبال

به گزارش قدس آنلاین  علیرضا پوررضایی اظهار کرد:  خوشبختانه در سالی که گذشت بسکتبال خراسان رضوی شرایط خوبی در رده‌های مختلف سنی را تجربه کرد.

وی ادامه داد: در بخش آقایان دو تیم در لیگ ملی داشتیم  که توانستند به لیگ برتر  صعود کنند. قطعا به گونه‌ای عمل خواهیم کرد که اگر شرایط فراهم شود هر دو تیم در مسابقات لیگ برتر شرکت کنند ولی اگر نتوانیم اسپانسری جذب کنیم، دو تیم را با هم تلفیق می‌کنیم تا با یک تیم قدرتمند در لیگ برتر حضور پیدا کنیم.

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی تصریح کرد: به طور قطع تیم پارسا در مسابقات حضور خواهد داشت و به دنبال آن هستیم که حضور قدرتمندی در لیگ برتر داشته‌باشیم.

پوررضائی گفت: از زمان حضور رئیس جدید فدراسیون، حمایت‌های خوبی از هیئت‌های استانی شکل گرفته و امیدوارم این حمایت تا پایان نیز به صورت مستمر انجام شود.

وی عنوان کرد: برای  حضور در لیگ برتر با مسئولین دو تیم خراسانی جلسه برگزار کردیم و به گونه‌ای هدف‌گذاری کردیم که بتوانیم در نخستین سال حضور در میانه جدول حضور پیدا کنیم و در سال‌های بعد همینطور پلکانی شاهد رشد تیم خراسانی در جدول باشیم. اگر این اتفاق طبق برنامه‌ریزی رخ دهد، سال آینده به طور قطع در بین چهار تیم برتر قرار خواهیم‌گرفت.

وی در خصوص استارت تیم‌های پایه برای حضور در بازی‌های استانی، خاطرنشان کرد: تیم‌های پایه خود را تشکیل داده‌ایم و مربیان آن را انتخاب کردیم. از هفته آینده تمرینات این تیم‌ها آغاز خواهد شد و امیدواریم با پشتوانه خوب در سال‌های آینده شرایط خوبی در بسکتبال استان داشته باشیم.

رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در خصوص واگذاری خانه بسکتبال به بخش خصوصی افزود: قبل از واگذاری فکر می‌کردیم شرایط سختی را پشت سر بگذاریم،   ولی با این حال پیمانکاری که سالن در اختیارش است اولویت اول را به هیات بسکتبال  اختصاص داده است. تمام تعاملات مابین هیئت و پیمانکار را تا مهرماه انجام می‌دهیم و امیدواریم تمامی مسابقات در خانه بسکتبال برگزار شود.

پوررضائی اضافه کرد: برای حضور در مسابقات لیگ برتر باید حدود یک میلیارد و ۲۰۰ تومان هزینه کنیم. رقمی که تیم پارسا برای این مسابقات در نظر گرفته بود مبلغ کمی بود ولی با این حال تمام شرایط را می‌سنجیم تا هزینه بالاتری در مسابقات داشته‌باشیم. رئیس هیات بسکتبال خراسان رضوی در خصوص بازیکنان ملی‌پور در تیم ملی عنوان کرد: در حال حاضر تنها احسان دلیر را به عنوان بازیکن ملی‌پوش در اختیار داریم، ولی این پیش‌بینی می‌کنیم روزبه ارغوان و حامد حسن‌زاده نیز در اردوهای بعدی تیم ملی حضور داشته باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.