کرج - رییس هیئت ورزش های رزمی استان البرز از برگزاری مسابقات بین المللی موی تای کشورهای اسلامی به میزبانی این استان در اواخر تابستان سال جاری خبرداد.

البرز میزبان مسابقات «موی تای» کشورهای اسلامی می شود

فریبرز برشی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد:  در حال پیگیری موضوع از طریق اداره کل ورزش وجوانان البرز وفدراسیون کشور هستیم.

وی با بیان اینکه علاوه براین مسابقات حضور در تورنمنت های برون مرزی و میزبانی از چند مسابقه بین المللی را نیز برنامه ریزی کرده ایم گفت: این برنامه ها با همکاری سبک های مختلف برگزار می شود.

رییس هیئت ورزش های رزمی استان البرز از فعالیت نزدیک به ۸۰ سبک رزمی در استان البرز خبرداد و گفت: با برخی اقدامات روند افزایش ورزشکاران رزمی که در گذشته با افت روبرو بود دوباره شروع شده است.

برشی تصریح کرد: در جهت جذب هر چه بیشتر استعدادها به ورزش های رزمی جشنواره بزرگ استانی هفته گذشته در فردیس برگزار شد و شاهد حضور رقابت چند سبک به شکل همزمان بودیم.

وی به حضور ورزشکاران رزمی کار البرزی در بازی های آسیایی جاکارتا اشاره کرد و گفت: سعیده غفاری در بانوان  و مسعود مینایی در مردان نمایندگان البرز در این مسابقات خواهند بود.

متولی ورزش های رزمی در استان البرز در پایان با بیان اینکه هنوز ارزیابی از جایگاه استان ها در سال گذشته از سوی فدراسیون اعلام نشده است گفت: برنامه ریزی ها در سال ۹۷ به گونه ای است که بتوانیم البرز را به جایگاه اصلی و شایسته اش بازگردانیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.