بجنورد- مدیرکل دفتر آموزش دبستانی وزارت آموزش و پرورش گفت: «دانش آموز ، معلم و مدیر مدرسه» سه عنصر اصلی در تعلیم وتربیت است.

دانش آموز ، معلم و مدیر مدرسه سه عنصر اصلی در تعلیم وتربیت است

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش خراسان شمالی مرتضی شکوهی درهمایش تجلیل از  معلمان و دانش آموزان منتخب مقطع ابتدایی استان اظهار کرد: آموزش و پرورش در تلاش است که شرایط آموختن و تربیت را برای دانش آموزان فراهم نماید.

 وی با اشاره به اینکه دانش آموز یکی از عنصر مهم در تعلیم وتربیت می باشد گفت: فلسفه وجودی آموزش و پرورش به واسطه وجود دانش آموز می باشد.

شکوهی بیان کرد: اگر بخواهیم دانش آموزان خلاق نوآور را پرورش دهیم باید از نقش اصلی ومهم معلم که عنصر دیگری در تعلیم وتربیت غافل نشویم.

 مدیرکل دفتر آموزش دبستانی افزود: مدیران مدارس به عنوان عنصر سوم با ایجاد محیطی پر نشاط ، شاداب و بالندگی را برای  دانش آموزان و معلمان فراهم می نمایید

وی گفت: یکی از دغدغه های مهم در آموزش و پرورش این است که یادگیری صورت گرفته در دانش آموز از فکر به عمل رسیده باشد و آنچه که در مدرسه فرا می گیرند در جامعه مورد استفاده قرار گیرد

مرتضی شکوهی بیان کرد: پژوهش هایی که در دوره ابتدایی انجام می گیرد یک کارگاه آموزشی برای دانش آموزان می باشد که تا فرایند کار را یاد بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.